#1

Typ dan ook zo.flipte? zei:ben ne belg maar voel me hollander
flipte? zei:en inderdaad das m'n topic jochie ben een belg maar voel me Nederlander, mag dat niet, weg met de waalekopen lange leve holland!!! das een kompliment, niet???

en blij nu???flipte? zei:yééséé alles goed ier, ben ier as nieuw![]()
ken al wa tekstjes gelezen ier en tis wel intressant...
Bij mij met het woord COKE maar gezegd worden en mijn haar komt recht van de goeste!!!!!!!!!!![]()
allee de groensels en If you dont sniff it I will!!!!

whehehe^_^ zei:Laat je testen bij de dokter ik weet zeker je hebt 1 of ander syndroom vanaf je geboorte

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."