Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDont get broke on tha coke

Dont get broke on tha coke

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
flipte?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:) ook een aangenae verwelkoming, ten eerste zit ik al 14 jaar in het milieu, kben er niet fier op maar heb er gene spijt van.... dus... en inderdaad das m'n topic jochie ben een belg maar voel me Nederlander, mag dat niet, weg met de waalekopen lange leve holland!!! das een kompliment, niet??? ik ben geen echte coke verslaafde nog sporadisch meer pep, maar liefst... wie niet??? heb een 5 tal jaar dagelijks een halve gebruikt... en in de weekends 2 a 3, als je genoeg karakter hebt... ben jij de sterkste niet het duivelskruid, ben ook al een goede vriend er aan verloren, hij spuitte het... en zat in behandeling... 28 jaar... en besliste er mee op te houden, genoeg geleefd...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kun je de moraal van het verhaal ook in één goed lopende Nederlandse zin samenvatten? :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zou gewoon fijn zijn als ik na 1 keer lezen begrijp wat je zegt, in plaats van het 3 keer te moeten zoeken (:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er anders niet zoveel moeite mee om 't te vertalen, maar 't gaat niet echt ergens over. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
flipte? zei:
ben ne belg maar voel me hollander
Klik om te vergroten...
Typ dan ook zo.
Wat wilde je eigenlijk bereiken met dit topic?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
flipte? zei:
:) en inderdaad das m'n topic jochie ben een belg maar voel me Nederlander, mag dat niet, weg met de waalekopen lange leve holland!!! das een kompliment, niet???
Klik om te vergroten...

Als dat zo is, dan zou je je moeten schamen voor je schrijfstijl als wannebee "Hollander" . :rolleyes:
f
flipte?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nou zeg dan mot ek zou type, doe nu niet zo pietluttig man...
allemamachies
f
flipte?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
yééséé alles goed ier, ben ier as nieuw :openmouth:

ken al wa tekstjes gelezen ier en tis wel intressant...

Bij mij met het woord COKE maar gezegd worden en mijn haar komt recht van de goeste!!!!!!!!!! :stoned:

allee de groensels en If you dont sniff it I will!!!!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
flipte? zei:
yééséé alles goed ier, ben ier as nieuw :openmouth:

ken al wa tekstjes gelezen ier en tis wel intressant...

Bij mij met het woord COKE maar gezegd worden en mijn haar komt recht van de goeste!!!!!!!!!! :stoned:

allee de groensels en If you dont sniff it I will!!!!
Klik om te vergroten...
en blij nu???
heb ik ook en daar krijg je nog spijt van :rolleyes: :wave:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Laat je testen bij de dokter ik weet zeker je hebt 1 of ander syndroom vanaf je geboorte
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
^_^ zei:
Laat je testen bij de dokter ik weet zeker je hebt 1 of ander syndroom vanaf je geboorte
Klik om te vergroten...
whehehe :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, doe es aardig tegen de nieuweling! (Ik ben Flipte) Hallo Flipte! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."