Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke en ziek zijn

Coke en ziek zijn

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Poeder je neus in helpen als je verkouden bent vind ik echt een kutgevoel, maar als het er eenmaal inzit is mn loopneus weg en voel ik me fantastisch :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik heb het dus gedaan, en ik moet zeggen, coke is een goed medicijn tegen keelpijn en vooral een lopende neus...
Daar heb ik eerst heel de tijd mee gezeten tot ik dan toch maaar besloten had te snatsen.
Nog geen 30 minuten na die snats was men neus droog :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan coke kwaad als je het neemt op een keelontsteking?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat je lichaam eerst even herstellen, zou ik zeggen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb niet eens zin in drugs als ik me beroerd voel, voor roken hetzelfde.
Zijn er echt mensen die dat fijn vinden?
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik me beroerd voel heb ik liever coke als iets anders.

Sowiso heb ik liever coke als iets anders , maar je snapt wat ik bedoel? :P

Van sos ga ik me altijd beter voelen, ook als ik ziek ben, en tegen een loopneus helpt het (meestal!) ook vrij goed. Inderdaad.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had zelf een ontiegelijke keelontsteking en mijn amandelen waren ontzettend groot. Toen ging ik op een avond snuiven en mijn keel werd verlamd. Daardoor kon ik lekker nog van de avond genieten door te drinken, te lachen en te roken. Mijn keel deed geen pijn en ik had ook geen verstopte neus meer.

Het zal wle niet goed zijn om onder een keelontsteking te snuiven, maar ik had een prima avond! Volgende dag gewoon weer keelpijn maja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."