Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFLORIDA !!!! en MSN wie???

FLORIDA !!!! en MSN wie???

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik he je toegevoegd aan mijn msn....
dus braag maar raak
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hay mensen :grin:

Ik wil graag met mensen in contact komen via msn die net als mij ook gebruiken of hebben gebruikt om ervaringen en meningen te delen. Ik zoek al een tijdje naar een chat waar dat kan maar kan et maar niet vinden... :confused: Ik ga binnekort naar florida en hoorde trouwens ook dat daar de coke vele male goedkoper is wie weet hier meer over of zal ik het zelf maar moeten ondervinden!?? Mijn msn adres is [email protected] Meiden en jongens allebei welkom!!!! :wave:
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
vind het jammer dta je nu niet omlinebent
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: MSN

misssloca zei:
Ik ga binnekort naar florida en hoorde trouwens ook dat daar de coke vele male goedkoper is wie weet hier meer over of zal ik het zelf maar moeten ondervinden!??

Heb zelf een paar maanden in florida gezeten bij me trailer trash famillie hehe,en ja dat is er vollop en goedkoper zo'n 15 $ heb je wel een gram van goede kwaliteit.

Sommige jongeren gebruiken het daar zoals wij ons jointje roken,kijk wel uit met politie,die lopen daar in burger of rijden in gewone auto's in hun korte broekies met een baddass gun aan de zij.Dus hou het daar binnenshuis.Als ze je pakken kan je naar de county jail en daarna meteen een oneway ticket terug naar nederland*inclusief je reisgenoten*
ookal hebben die er niks mee van doen.

Oppassen dus...
Klik om te vergroten...
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#5
thanks

Hey thanks

Dat je er voorzichtiger moet zijn d8 ik al.... 15 dollar :openmouth: is dat ongever 7 euro? of 15? Hoe dan ook stukken goedkoper zitten zeker geen inport kosten over :wink: Ik verheug me nu al dubbel :hearteyes: haha maar zal goed uitkijken. Ik ga trouwens naar Orlando maakt dat nog verschil uit in welke stad je bent? Bedankt voor je reactie x je Loca
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: thanks

misssloca zei:
Hey thanks
Ik ga trouwens naar Orlando maakt dat nog verschil uit in welke stad je bent? Bedankt voor je reactie x je Loca[/quote

Maakt niet uit welke stad je zit.Ome bush zijn achtertuin ligt er vol mee.
Ga je daar als.. zeg maar.. toerist heen of heb je daar famillie?
Ik zou zo op straat niet iemand gaan aanspreken in ieder geval.
Orlando is best een linke stad in de avonduurtjes.En je weet nooit wat je krijgt en/of wie je aanspreekt.En ook daar wordt gerotzooid met drugs.

Beste is via een bekende daar wat te regelen en anders beter van niet.

Universal studios in Orlando is een aanrader is er lekker rustig je kan zo overal in dus geen six flags tafrelen met wachttijden.

15 $ zou wel ongeveer 12 € zijn op het moment denk ik..
Klik om te vergroten...
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat bush zijn achtertuin er vol mee heeft liggen verbaasd me niks haha... Ik heb daar familie maar die weten niet dat ik drugs gebruik en zijn ANTI drugs dus hun zal ik het niet kunnen vragen... Ik kijk wel als ik er ben ik kan ook wel een paar maanden zonder en gewoon genieten van alle mooie leuke dingen :P

Bedankt voor de tip zal er zeker heen gaan nadat ik in Disney world ben geweest... :) XXX
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: MSN

Psychonaut1976 zei:
misssloca zei:
Ik ga binnekort naar florida en hoorde trouwens ook dat daar de coke vele male goedkoper is wie weet hier meer over of zal ik het zelf maar moeten ondervinden!??

Heb zelf een paar maanden in florida gezeten bij me trailer trash famillie hehe,en ja dat is er vollop en goedkoper zo'n 15 $ heb je wel een gram van goede kwaliteit.

Sommige jongeren gebruiken het daar zoals wij ons jointje roken,kijk wel uit met politie,die lopen daar in burger of rijden in gewone auto's in hun korte broekies met een baddass gun aan de zij.Dus hou het daar binnenshuis.Als ze je pakken kan je naar de county jail en daarna meteen een oneway ticket terug naar nederland*inclusief je reisgenoten*
ookal hebben die er niks mee van doen.

Oppassen dus...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
yuw dus als je gepakt word in amerika met 1 of 2 gram coke denk je dan niet da je da n vast zit of in ieder geval maar ff das nog te doen.

maar heb toch altijd geweten da amerika streng is en da je daar liever nie gepakt word!!!
en dan het nog iets 15 dollar voor ne gram coke :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
dus ga je me vertellen dat xtc duurder is als coke daar ofwa want heb hier in belgie eens mensen van daar tegen gekomen op i love techno en die kwamen ook vragen achter drugs ma had bijna niks meer dus zeg een zeer belachelijke prijs 10 eur per bol.
en ge kunt het geloven of nie maar die mensen waren echt gelukkig omda
da hier zo goedkoop is :flushed: :flushed: :flushed: en ze hebben met een glimlach 3 bollen gekocht
heb wel toen nog mijn goed hart laten zijn en heb gezegt da 25 eur ook goed was :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
mensen ook nie te fel in het zak zetten he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de tip zal er zeker heen gaan nadat ik in Disney world ben geweest... :) XXX[/quote]
disney is echt nie groot daar he
kunt ge beter in parijs gaan veel beter en groter
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#10
UUUh ja....

:confused: :confused: :confused:

Uhmz pillen zijn in amerika duurde jah worden hier gemaakt dus...:confused: 50 euro pp hoorde ik... net andersom dus!!! Ik begrijp nie echt wat je allemaal wil zegge maar goed...

Disney Parijs is kleiner en ben ik al 2 x geweest! :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: UUUh ja....

misssloca zei:
:confused: :confused: :confused:

Uhmz pillen zijn in amerika duurde jah worden hier gemaakt dus...:confused: 50 euro pp hoorde ik... net andersom dus!!! Ik begrijp nie echt wat je allemaal wil zegge maar goed...

Disney Parijs is kleiner en ben ik al 2 x geweest! :P
Klik om te vergroten...
heb altijd gehoord dat het in america kleiner is
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ok kan ook maak niej uit
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: UUUh ja....

schranziewanzie zei:
misssloca zei:
:confused: :confused: :confused:

Uhmz pillen zijn in amerika duurde jah worden hier gemaakt dus...:confused: 50 euro pp hoorde ik... net andersom dus!!! Ik begrijp nie echt wat je allemaal wil zegge maar goed...

Disney Parijs is kleiner en ben ik al 2 x geweest! :P
Klik om te vergroten...
heb altijd gehoord dat het in america kleiner is
Klik om te vergroten...
disney parijs en wald disney zijn echt NIET te vergelijken hé.....amerika is zovele malen groter johh!!!!???
H
HykosLid
01-01-2024, 00:00
#14
is allemaal gelul dat het in florida zo goedkoop is! ik zelf woon in melbourne beach fl en kost gewoon 50 dollar en iddd is moet ik zeggen altijd brokken en top kwaliteit dat wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."