Waarom zou je dat willen doen? Er is al genoeg rotzooi op " de markt "
#3
is coke ook te versnijden met aspartaan bijv. zoetjes?
coke word heel veel versneden met suikers bijvoorbeeld manitol,glucose,lactose enz. aspartaam is een stof die erg veel lijkt op suikers. dus is het dan ook mogelijk dat dat door je coke zit?
zo is het iniedergeval minder makkelijk te ontdekken aspartaam carameliseerd geloof ik niet als suiker.
#4
Kzou zeggen: Probeer het eens uit en vertel ons dan wat het je deed (of niet deed)
#5
Dit topic zou al een slot moeten krijgen om de titel alleen al. Coke is zo al duur genoeg, versnij het niet.
#6
en daarbij is aspartaan kankerverwekkend, ik eet niks waar aspartaan inzit, jakkes!!
#7
gekken
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.