Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel gram base(crack) haal je uit 1 gram sos

Hoeveel gram base(crack) haal je uit 1 gram sos

18 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
w
weekendjunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
hi

ja indd denk ook zoiets ja

:wink:
I
IGotThatGoodShit!!!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel gram base(crack) haal je uit 1 gram sos ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weer een lomperik. Probeer het dan eens he, dan weet je het.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
ongeveer 7 gram :wave:
w
weekendjunkLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey

Weer een lomperik. Probeer het dan eens he, dan weet je het.
_________________
The world is yours
moet dat nou?




ff terug op ze vraag te komen

dat is dus bij elke coke verschillend ligt aan je kwaliteit

zoals hij al vermelden proberen dus

grtzz
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
kvin da ni echt een domme vraag.... of ligt da aan mij?
ik vermoed 1gr sos= 0.3base
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
gemiddelde zuiverheid in NL vorig jaar was rond de halve gram ( iets erboven) dus ik zou zeggen een halve gram.
I
IGotThatGoodShit!!!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
?ik snap het niet meer?

Zijn er mensen met ervaring.Het is toch zonde als ik een gram kook.en als later blijkt dat ik het beter kon kopen op de kruiskade voor veel voordeliger :mrgreen: :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
ArieKanariE zei:
help die jongen dan gewoon ..
Klik om te vergroten...

Door hem aan de base te helpen?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
C&A

ruikt naar sluikreclame. Zoiets van... C&A is tóch voordeliger...hé, Bassie!
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
maar dan wel de C&A op de kruiskade he eendje :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
lachen

Wat er ook gebeurd...ALTIJD BLIJVEN LACHEN.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat moet ik is even aan de binnenkant van mijn oogjes bekijken
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
help die jongen dan gewoon ..

goeie straatcoke ( rauw dus ongekookt) geldt uitgekookt tussen de 6 en de 8 of 9 strepen basecoke .. en ja zo goed is het te krijgen ... voor ik in het noorden ging wonen wist ik niet beter dan dan 7 strepen uitkoken wat armoedig was ... hier is dat de top :confused:


ligt er maar net aan waar je je zooi haalt ... vergeet niet dat de coke die je rauw kocht al versneden is en dat er ook middelen zijn die uit 1 gram flink versneden coke toch nog steeds 0.8 gram base coke trekken ..

hoezeer je 'flash' is ... sjah .. one way to find out .. one of the many ways of selfdestruction :wink:

er zit zoveel verschil tussen coke en coke .. dat het soms gewoon verschillende dingen zijn


en ja die ervaring van de kruiskade ken ik wel :) heb dr nogal een tijdje geleeft .. geloof me .. the worst in de kruiskade is gemiddeld in het friese land :wink:

zegt toch al genoeg over wat je je longen intrekt :tongueout:






:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
al te gortig...

Dit neem je niet serieus, toch? Tuurlijk, we zijn hier om elkaar te helpen. Maar dit toch al te gortig.

Die pik probeert via verschillende topics de Kruiskade aan te prijzen. Ik denk niet dat de Kruiskade bezig is met legale praktijken?

Misschien heeft hij daar goede bedoelingen mee maar wanneer je het K.-woord in je 'onderwerp' zet, dan ga je voor mij te ver!

De eend
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Genoeg surinaamse winkeltjes daar die vast wel legaal zijn.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wacht anders nog steeds op je PB'tje met je grote bekkie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
IGotThatGoodShit!!! zei:
Iedereen die de clown wil uithangen of bijdehand komt doen je kan de kanker krijgen :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
Héé!!!! wil je wel eens even dimmen over Clowns!!
elkaar de kanker toewensen word hier niet echt gewaardeerd...maar dat zul je waarschijnlijk in de komende mailtjes wel merken :wave:
I
IGotThatGoodShit!!!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bericht verwijderd, user krijgt ban.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."