Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevaar versnijdingsmiddelen

Gevaar versnijdingsmiddelen

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan het zo zijn als je wat coke hebt gekocht en je snuift het, dat er dan extreme hersenschade ontstaat of dat je voor permanente schade aanricht of dan ook; dankzij verkeerde versnijdingsmiddelen die sommige flikkers erin doen? Wat is het ergste gevaar wat versnijdingsmiddelen met je kunnen doen?
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Even een topicje van 2004 er bij halen! :grin:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=470

Atropine is bad!

Edit: typfout.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
..maar alleen als je het als atropine schrijft.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
De dood ben ik niet vies van, maar wel als gehandicapte door het leven te moeten gaan. Het lijkt mij vreselijk om je hersens zo erg te verkloten door 1 klote snuifje dat je nooit meer normaal je leven kan leiden.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, dat risico heb je toch altijd als je niet-geteste drugs naar binnen werkt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus het is gewoon mogelijk..
Naja, dan maak ik bij deze een keuze en geen sos/amf. meer voor mij.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
gefeliciteerd!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter123 zei:
Dus het is gewoon mogelijk..
Naja, dan maak ik bij deze een keuze en geen sos/amf. meer voor mij.
Klik om te vergroten...

Als je nou eens laat testen wat je in huis hebt,dan hoef je die keuze niet te maken.

Maar als je toch wilt stoppen ermee,houd het dan maar in je hoofd dat je er zwaar gehandicapt van word dan is het makkelijker voor je om te stopppen :wink: .
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe gaat dat testen dan? Hoeveel coke raak je daaraan kwijt?
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#10
100 mg ongeveer.
Dat is 1/10 van je gram die je voor 40eu koopt bv.
Dus ben je maar 4eu kwijt in principe,want testen is gratis.

Inleveren bij testpunt, www.drugs-test.nl
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#11
jcutter123 zei:
De dood ben ik niet vies van, maar wel als gehandicapte door het leven te moeten gaan. Het lijkt mij vreselijk om je hersens zo erg te verkloten door 1 klote snuifje dat je nooit meer normaal je leven kan leiden.
Klik om te vergroten...
Ja daar ben ik ook wel eens bang voor. Zeker als je dan berichten leest dat er momenteel coke in omloop is wat versneden is met troep :( .

Laat jij het wel eens testen vantevoren?


*edit: lees nu dat je dat niet doet :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
coke is sowiso niet de moeite waard

kutdrug
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#13
eyebeekaii zei:
coke is sowiso niet de moeite waard

kutdrug
Klik om te vergroten...

ider zijn eigen mening
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verkeerd versnijden is zowieso een doodstraf waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."