Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke van Ad Fransen

Coke van Ad Fransen

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hem vandaag in 1 x uitgelezen en ik vond het een goed boek.
Ik ben niet zo'n boekenliefhebber, dus dat ik een boek in 1 dag uitlees zegt wel wat.

Ik raad het iedereen in ieder geval aan!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb hem toevallig vanmiddag besteld.
Hij is morgen of overmorgen binnen.

Ik ben erg benieuwd!
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al één keer eerder genoemd op het forum (drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=529&start=90&st=0&sk=t&sd=a&hilit=ad+fransen), maar dit boekje verdient een eigen topic: Coke van Ad Fransen

Herkenbaar en griezelig persoonlijk verslag van een cocaïneverslaving. Leest als een trein en staat naast Fransen's eigen verhaal strak van de cokeweetjes; zelfs informatief voor de meest doorgewinterde gebruiker. Het boekje bevat tevens een schat aan vindingrijke synoniemen voor het witte spul waar de Van Dale jaloers op zou zijn. Koop 'm, huur 'm, lease 'm, maar lees hem in ieder geval!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Besteld.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben er vandaag in begonnen en ben nu halverwege.
Er zitten wel stukken tussen die me wat minder boeien, waar ik moeilijk doorheen kom, maar over het algemeen leest het wel lekker weg.
Ik lach me wel kapot om sommige stukken. (I've got the powder)

Zo in de bus nog een hoofdstukje of 2 lezen en dan morgen weer verder.
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb 'm besteld voor een mooie prijs. Zal mijn oordeel hier posten als ik m uit heb.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik me niet vergis kwam hij hier zelfs zijn zegje doen op het forum...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
als ik me niet vergis kwam hij hier zelfs zijn zegje doen op het forum...
Klik om te vergroten...

Ik heb net zijn berichten even gelezen en denk dat je gelijk hebt! Gaaf hoor, een echte schrijver op het forum :hearteyes: Toen ik de topicnaam las dacht ik trouwens eerst dat Ad Fransen een dealer was, vond het al zo lullig :)
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#9
In een dagje uitgelezen. Ik vond het een goed boek. Hij is echt goed in staat je een kijkje in zijn hoofd te laten nemen als (ex-)coke gebruiker. Alleen heb ik de indruk dat hij, omdat het zo'n grote rol in zijn leven heeft gespeeld, het belang van cocaine in de maatschappij wel een beetje overschat.

Absolute aanrader om een keer gelezen te hebben, dat sowieso!
P
PlayGirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
kheb hem vorige week gelezen, zalig boek!!
het is soms grappig en leest heel vlot

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."