#1
Waarschijnlijk dus toch de kwaliteit! Woon tenslotte in de havenstad he ![:wink:]()
Annemiek zei:Denk dat dat ieder voor zich verschillend is,
mijn vriend heeft daar enkel last van als het echt goed spul is haha..
Ook weleens vergist in goede-minder goede verkoper, bij slechte snuif heeft hij dat niet..
Dit is dus enkel onze ervaring, geen feit ofzo![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."