Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKaken

Kaken

5 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarschijnlijk dus toch de kwaliteit! Woon tenslotte in de havenstad he :wink:
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb heel soms kaakspanning door sos, en dat ik van die gekke muilen loop te trekken, constant met me tong uit me mond enz .. Lijkt op het effect wat MDMA op me heeft maar dan wel in veel mindere mate.

Hebben meer mensen dit met coke? Zegt het iets over de kwaliteit?
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat dat ieder voor zich verschillend is,
mijn vriend heeft daar enkel last van als het echt goed spul is haha..
Ook weleens vergist in goede-minder goede verkoper, bij slechte snuif heeft hij dat niet..
Dit is dus enkel onze ervaring, geen feit ofzo :)
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Annemiek zei:
Denk dat dat ieder voor zich verschillend is,
mijn vriend heeft daar enkel last van als het echt goed spul is haha..
Ook weleens vergist in goede-minder goede verkoper, bij slechte snuif heeft hij dat niet..
Dit is dus enkel onze ervaring, geen feit ofzo :)
Klik om te vergroten...

^ Dit

Nouja als je genoeg slechte sos in je neus propt ga je ook wel scheve bekken trekken :grin:

Bij mij is het altijd zo'n drama of ik nou jelle, x of sos op heb, mijn kaken vieren hun eigen feestje wat leidt tot groot vermaak voor de rest van de mensen.

Heb hier al vaker op het forum gelezen dat magnesiumpillen dit tegengaat. Zelf nooit geprobeerd maar is misschien een aanrader.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coca van zeer goede kwaliteit zet je kaakspieren flink onder spanning en dan gaan de meesten bekketrekken, malen, tandeknarsen.
Het is dus een luxeprobleem :tearsofjoy:

Wij slikken een half oxazepammetje om ons glazuur te sparen en niet als een stel zotte clownkopen clubs enzo te betreden. Lekkere combi, maakt je ook wat minder gejaagd dan met louter sos in de body. 1 OF 2 alcoholische consumpties erbij maken het echt af. :beer:
r
ruff reiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier in de stad die weinig bezongen is.., betrap ik me ook vaker met een zogenoemd "centenbekkie" dwalend door het huis, eenzijnd met de bank of uit een te realistische droom springend. Heerlijk gevoel, jammer alleen dat als ik zo abrupt uit mijn droom gereten word, ik de weg naar mijn cd-hoes weer afleg en realisme ver te zoeken is. Ik zie mezelf dan maar als een man met een missie op een dergelijk moment. een beperkt aantal uur later is het van belang dat er ook een motiverende missie is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."