Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit

kwaliteit

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik word nooit egt waus van sos,
als ik heb gedronken ofzo word ik juist nuchter ofzo.
kan dit aan de kwaliteit liggen?
heb pas de coke met aceton gewassen (op de juiste manier 3 keer enz)
hield van 1 gram ongeveer 0.85 over.

nog voelde ik niet heel veel van een paar lijntjes

hoe kan dit komen (ongevoelig voor coke?)
of zijn er bepaalde versnijdingsmidellen die niet op lossen in aceton
ik heb trouwens wel ADD
Q
QuentinLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat denk je dat het effect van cocaine is?
vertel dat eens eerst, je gaat er niet waus van gelijk xtc, maar gwn een heerlijk relaxt gevoel met tintelende tandjes, verdoofde bek en boordevol zelfvertrouwen tegen het cocky aan.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
jah ik had al gelezen dat het geen egte wausheid is dat je ineens van de wereld bent, maar ik
heb juist de tegenovergestelde effecten die er van zouden moeten zijn.

ik krijg juist veel minder zelfvertrouwen, veel slechtere concentratie, moe, en erg onzeker en soms een beetje paranoide.

terwijl ik de vrienden die dezelfde gebruiken zeggen dat het heerlijke sos is
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet jouw ding dan, afblijven voordat je het WEL gaat waarderen zeg ik :wink: Coke is een zeer subtiele, gluiperige drug die niet veel effect lijkt te hebben, tot je over je stapavondjes gaat terugdenken en tot de conclusie komt dat je je anders gedraagt dan anders.......

Enne... als het je nuchter maakt is het wel degelijk sos.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."