"Hey allemaal, ik kijk hier al eventjes rond op het forum en besloot namelijk mijn eigen tripreport op te schrijven wat ik echt supervet vond.
Het tripreport is nu juist een jaar geleden, ik had ng maar 2 keer een pilletje geslikt. Dit was dan ook telkens een halfje ergens op een feestje ofzo. Pep had ik ook nog nooit gedaan btw. waarom ik dit allemaal zeg wordt later wel duidelijk.
Dus het was vorig jaar, een koude winteravond. ik en mijn vriend waren gwn wat aan het rondrijden, chillen. tot ineens een vriend van ons wat spul moest hebben. en toevallig kende wij iemand die het verkocht en zus en zo...
Dus wij voor hem maar bestelling gedaan tot men vriend ineens zegt. Ey ik bestel er gwn ook een paar voor ons en een 2tal grammetjes pep. 'Ja oké dan' :zei ik. Had er niks op tegen
Dus de deal was gesloten. wij nog even met die man gepraat die er moest hebben. EN hij vertelde ons zijn verhalen wat hij soms deed onder XTC. Namelijk 'S nachts de bos ingaan.
En na dit gehoord te hebben, dachten we ook eventjes in de bos te gaan spelen met die mitsu's.
We hadden elk 2.5 mitsu's en 1 gram speed.
Ok, het was ondertussen al 11 uur. en we besloten onze oude kleren aan te doen (aangezien het niet slim is mooie kleren in een bos aan te doen ) En we schoten de eerste pil. dit was namelijk een halfje omdat we er een beetje schrik van hadden.
10 min. later, zo stom als we toen waren. HEY IK VOEL NIKS, ja ik ook niet zegt die andere. Dus kwam we tot het coole idee om maar wat pep te leggen. en we deden al geringe tijd coke dus, uit die gewoonte hebben we gwn heel de gram pep per man ineens opgemaakt, omdat we zogezegd niks voelden. (wisten wij veel)
Dus we voelden nog 'niks', enkel heel actief aan het worden. we stappen verder het bos in en besluiten maar en volledige pil bij te nemen. het was ondertussen 12 uur en het spacen kon beginnen.
we wandelen wat rond in het bos tot we ineens een verlaten bankje tegenkomen bij een brug vlakbij. Ok cool ff uitrusten hier en dan terug naar huis rond 4 uur vannacht ofzo zeiden we.
HAHA
WE gingen zitten op het bankje en begonne te praten alsof we verliefd waren. wat een gelukzalig gevoel. niks kon de avond nog stukmaken. En ineens begonnen de visuals te komen, zo wazig beeld, je kan precies de pixels zien. (als iemand dit ook maar snapt)
Om dat het toch al 2-3 uur was besloten we da laatste pil er ook maar bij te gooien.
En toen was het hek van de dam
het was niet meer normaal, ineens trok de lucht open (en dit was echt) en kwamen de sterren te voorschijn. Het was een prachtige heldere nacht. en ineens zie ik een vallende ster, en nog één en nog één en... wtf wass dit , ik kijk naar de horizon, wat zie ik daar, sterren die opstijgen, huh? ik kijk terug naar boven. Zie ik allemaal parachutisten en vliegers die die parachutisten droppen.
ineens kijk ik naar men vriend naast me die ook keihard zit te spacen en te klapperkaken, en ik zie hem helemaal veranderen in een soort van grootogig monster, en hij zag mij ook veranderen! om de 10 sec. moesten we elkaars gezicht met een gsm verlichten om te kijken hoe het er weer uitzag. Vreemd.
We zaten dus op een bankje wat omringd was door bomen en we keken uit op een lang uitgestrekte weide.
En vanaf nu begon het griezelig te worden (maar had op dat moment toch geen schrik) De bomen voor ons buigen zo over ons heen en, één boom heeft allemaal zo (ja hoe moet ik dit uitleggen; een soort van monden die scherpe tanden hadden en hun rare tong zo uitseken naar ons. en we wilden de boom aanraken. maar iets hield ons tegen. tot men vriend dit ineens wel durft en alles verdween. Dan kijk ik naar een andere boom. deze verandert in de joker van batman Wel cool maar toch allemaal zo niet te geloven. en de visuals worden maar sterker.
Langst ons liep ook een padje, en ineens zie ik er kinderen lopen van pakweg 5-6 jaar oud en die beginnen gwn te seksen met elkaar. (ja weet is echt raar, maar ik vertel zoals ik alles heb gezien). En ik vond dit maar niks, dus keek de andere kant op. men vriend zegt: 'ey kijk die moniiken daar'. ik dacht wat zegt hij nu. tot er ineens 5-6 monniken met zo'n jutten pak en een kap over hun hoofd stonden. ze waren wel 2 meter hoog .
Dan kijken we nog maar eens in de lucht, en ineens zie ik een groot helderlicht, en de lucht vult zich helemaal met dit licht. we dachten dat dit god of een andere hogere macht was. echt sjiek wel. tot er ineens een man voor ons stond met pitslamp te schijnen in onze ogen. ff wegkijken en hij was er weer niet. Toen begon het licht te worden. het was al een 8 uur ofzo.
Komt er plots een jager aan en stopt hij met zijn jeep net voor ons. dit is dus echt he , en wij zitten er nog volledig te trippen. haha, we besluiten maar weg te gaan en nog en wandeling te maken. en ineens kijken we van de brug terug over plek waar we zaten, zagen we ineens 10 jagers ofzo die op elkaar an het schieten waren. Echt ik geloof het nog niet als ik alles nu neertyp.
Het was 11 uur toen we het bos verlieten. We gingne maar naar huis, wel samen gebleven, en de hele dag en die avond nog rare dingen gezien, schaduwen die veranderden, een man die constan voor onze auto liep enzo. dus ook 2 dagen wakker gebleven.
Hat was toen echt een rare ervaring waar ik nog altijd een raar gevoel bij krijg. we hebben nog eens een paar keer zo een antal pillen genomen en de bos in gegaan, maar nooit meer hetzelfde gezien.
Greetz."
In: snelle auto's die mitsubishi's.
1-1-2024