Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke grbuiken

coke grbuiken

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
r
ronald010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi

ik wil eens coke gebruiken
kan iemand mij misschien zeggen
hoelang het gevoel in je blijf zitten tot je een extra snuif moet nemen

groetjes en bedankt ronald
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je "eens" coke wilt gebruiken (waaruit ik afleid dat je het nog nooit gedaan hebt) neem dan geen 2e snuif, kan zijn dat je hart van 1 snuif al uit je borstkas wil springen

en het gevoel hangt er vanaf hoe dik de lijn is die je legt maar zou zeggen minimum 15min en max 60min
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#3
1 snuif en je blijft voor eeuwig in trip hange doe niet man er zijn al genoeg ten onder gegaan :rockband:
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoelang de rush in je systeem blijft zitten na je eerste punt, is afhankelijk van een aantal factoren, waarvan je stemming op dat moment de belangrijkste is: als je je klote voelt, neem je in het algemeen sneller een nieuwe punt dan wanneer je je prettig voelt.
Ook omgeving, lichaamsgewicht, lichaamsbouw etc. spelen een rol. Als jij het thuis doet, neem je sneller een nieuwe punt dan als je je in een druk café bevindt.
Maar coke is te lekker (lees: veslavend) om het bij één lijn te laten, remember that!!!!
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#5
1ste snuif ? GENIET ER VAN , want dat maak je geen tweede keer mee ! :P

Cocaine Mothefockaaars :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."