#1
Stel je snuift een dikke lijn en de helft zit in je keel je slikt het door, wordt het opgenomen in je maag?
yeti zei:Die dreun in je kop als de rush inslaat blijft dan inderdaad uit.
Oom Klaas zei:yeti zei:Die dreun in je kop als de rush inslaat blijft dan inderdaad uit.
En dat vind ik nog wel het lekkerste aan coke, dan is slikken toch wel heel zonde.
Als je 't zou pluggen, zou dan wel die klap van de rush nog komen?
raging_bull zei:Oke, ik vroeg het me af omdat ik zelf en vrienden wel eens zo'n dikke lijn nemen dat het te ver door schiet in je keel waardoor er imho dus wat verloren gaat. Dat klopt dus ook Dus dan klopt het ook dat je beter die grote lijn in delen moet snuiven. Dus steeds een minuut of 5 wachten tot je de volgende dosis neemt zodat het grotendeels al opgenomen is in je neus.
Heb weer zin in morgenMorgen weer een pakje halen.. Echt relax spul. Beste dope ever found.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."