Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswordt coke opgenomen in je maag?

wordt coke opgenomen in je maag?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel je snuift een dikke lijn en de helft zit in je keel je slikt het door, wordt het opgenomen in je maag?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker weten. Je kan sos immers ook oraal innemen dmv bommetje, capsule of in vloeistof opgelost. Er gaat dan wel een hoger percentage verloren dan door de neus omdat het eenmaal in je bloedbaan dan ook nog eens door de lever gefilterd wordt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan prima, je moet alleen veel meer hebben. Ook maakt het de essentie van coke een beetje kapot, het hele ritueeltje. Maar als je veel geld hebt, lekker doen :P.
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het wordt absoluut opgenomen door de maagwand en daarna door de lever worden de giftige stoffen afgegeven. Een gemiddeld mens kan nooit op deze manier de effecten behalen als bij het snuiven van coke, omdat het te lang duurt eer het in je bloedbaan wordt opgenomen en naar je zenuwstelsel en hersenen wordt getransporteerd.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die dreun in je kop als de rush inslaat blijft dan inderdaad uit.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
yeti zei:
Die dreun in je kop als de rush inslaat blijft dan inderdaad uit.
Klik om te vergroten...

En dat vind ik nog wel het lekkerste aan coke, dan is slikken toch wel heel zonde.
Als je 't zou pluggen, zou dan wel die klap van de rush nog komen?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
yeti zei:
Die dreun in je kop als de rush inslaat blijft dan inderdaad uit.
Klik om te vergroten...

En dat vind ik nog wel het lekkerste aan coke, dan is slikken toch wel heel zonde.
Als je 't zou pluggen, zou dan wel die klap van de rush nog komen?
Klik om te vergroten...

Volgens mijn bovenbuurvrouw, die ik regelmatig gekneveld cocaplug NIET.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, ik vroeg het me af omdat ik zelf en vrienden wel eens zo'n dikke lijn nemen dat het te ver door schiet in je keel waardoor er imho dus wat verloren gaat. Dat klopt dus ook Dus dan klopt het ook dat je beter die grote lijn in delen moet snuiven. Dus steeds een minuut of 5 wachten tot je de volgende dosis neemt zodat het grotendeels al opgenomen is in je neus.

Heb weer zin in morgen :grin: Morgen weer een pakje halen.. Echt relax spul. Beste dope ever found.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
raging_bull zei:
Oke, ik vroeg het me af omdat ik zelf en vrienden wel eens zo'n dikke lijn nemen dat het te ver door schiet in je keel waardoor er imho dus wat verloren gaat. Dat klopt dus ook Dus dan klopt het ook dat je beter die grote lijn in delen moet snuiven. Dus steeds een minuut of 5 wachten tot je de volgende dosis neemt zodat het grotendeels al opgenomen is in je neus.

Heb weer zin in morgen :grin: Morgen weer een pakje halen.. Echt relax spul. Beste dope ever found.
Klik om te vergroten...

je kunt beter 10 minuten wachten, dan is alles door je slijmvlies opgenomen.

en zou er maar voor zorgen dat je het niet te leuk gaat vinden :wink:
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#10
iedere week volle pin al je zuurverdiende centjes opbrassen aan da toverpoeier :rock:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon voor t weekend houden voor zolang het leuk blijft.. door de weeks lekker bijkomen en goed eten dan komt t wel goed.. Ik ben de grens al over want eerst zei ik nog altijd dat het een gelegenheid drug is voor mij. Dus alleen met Nieuwjaar en Verjaardag enzo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."