Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsroken alleen echt lekker bij coke?

roken alleen echt lekker bij coke?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben eigenlijk dagelijks roker, paar sigaretten per dag, voor het opsteken heb ik logisch zin in roken, maar ben ik eenmaal op de helft van me sjekkie dan voel ik me meestal wat wazig eigenlijk niet beter dan voor het roken maar wat slechter. Dom hé, waarom rook ik eigenlijk..? Maar dat even terzijde..

Als ik gesnoven heb is roken wel echt lekker, dan rook ik ze meestal ook veel te ver op.. Voel me dan juist goed tijdens het roken, het geeft me een soort balans achtig gevoel.. Zit niet zo op t puntje van me stoel, voel me veel relaxer dan. Rook ook bijna de ene na de andere dan.
C
CactuskontLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een sigaretje smaakt altijd nog 100x beter onder invloed :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damn, nu heb ik zin in coke.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weer t bewijs, vandaag stap ik brak uit mn bed, ik ben niet zo iemand van ooohh meteen roken rooooken.. dus ik eet drink mn ding en ik voel me kiplekker, dan komt de trek in de peuk. En die duwt me gewoon terug naar mijn brake status...

Zit ik nu eenmaal aan de pep... mensen ik draai een sjekkie met lange vloei omdat normale net wat te kort is..

Volgens mij moet ik gewoon alleen zat of gesnoven roken, en blowen als er niks anders is..
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roken is heerlijk op:
Alcohol, GHB, XTC en coke. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."