#1
Ik ben eigenlijk dagelijks roker, paar sigaretten per dag, voor het opsteken heb ik logisch zin in roken, maar ben ik eenmaal op de helft van me sjekkie dan voel ik me meestal wat wazig eigenlijk niet beter dan voor het roken maar wat slechter. Dom hé, waarom rook ik eigenlijk..? Maar dat even terzijde..
Als ik gesnoven heb is roken wel echt lekker, dan rook ik ze meestal ook veel te ver op.. Voel me dan juist goed tijdens het roken, het geeft me een soort balans achtig gevoel.. Zit niet zo op t puntje van me stoel, voel me veel relaxer dan. Rook ook bijna de ene na de andere dan.
Als ik gesnoven heb is roken wel echt lekker, dan rook ik ze meestal ook veel te ver op.. Voel me dan juist goed tijdens het roken, het geeft me een soort balans achtig gevoel.. Zit niet zo op t puntje van me stoel, voel me veel relaxer dan. Rook ook bijna de ene na de andere dan.