#1
Damn, was ik maar zo hardcore. ![:(]()

Oom Klaas zei:En voor versnijmiddelen help ik je ook niet![]()
Oom Klaas zei:Gast, flakes kunnen ook zo hard versneden zijn.
Iedere dealer kan het opnieuw persen dat het lijkt alsof het "puur" is.
Flakes, krijtjes het zegt helemaal NIETS.
Dus ga je eerst maar goed inlezen over coke voordat je je dealertje gaat helpen.
En voor versnijmiddelen help ik je ook niet![]()

lysergine25 zei:ja idd, als hardcore in spe coke junk zou je misschien ook moeten kappen met die dealer.
Ja, en je bent zo hardcore dat je op een internetforum komt vragen hoe je coke moet versnijden. Je bent zelf zo hardcore dat je er niet eens bij nadenkt dat hier veel gebruikers zitten die mogelijk misschien zelf van jouw dealer kopen. En ben je dan ook zo hardcore om in te zien dat de meeste mensen hier je dus niet gaan helpen als je vraagt hoe je coke met vitamine B moet versnijden? Dat is namelijk omdat het hardcore is om de puurst mogelijke coke te snuivenDuvel zei:OI, pls dont treat me als een 16 yrs old blondje (no offence voor meisjes die echt 16 jaar en blond zijn)!!,
Ik heb mij verdiept en ken de meeste alternatieven (en heb ze uitgeprobeert), kweet ook dat meeste flakes 'gemanipuleerd' zijn en ben er ook 100% zeker van dat de basis coke waar mn dealer van toen mee werkte beter was dan de kwaliteit die je tegenwoordig ziet.
Meeste snijmiddelen kan je zelfs vinden in dit forum, helaas zie je weinig over vitamine B en zodoende mn vraag, wellicht dat er ook iemand een normaal antwoord kan geven zonder dat ik in details hoef te gaan over wat een 'hardcore' gebruiker ik niet ben![]()
maar daar weet jij als hardcore-fan waarschijnlijk alles vanmaar als je hem kan vragen welke versnijdings middelen hij er in propt.. waarom zeg je niet dat je meer wilt betalen ZONDER versnijdingsmiddelen ...?
Angramar Temenos zei:Versnijd het met manitol, als je al perse moet versnijden, wat ik je afraad. Manitol is niet schadelijk voor de neus, en heeft geen bij-effecten zoals bijv. caffeine of speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."