Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De lekkerste versneden coke die ik ooit gebruikt hebt was versneden met Vitamine B (tuurlijk heb ik liever net als iedereen flakes maar meeste dealers willen toch ergens winst op maken). Nu wil mn huidige dealer dit na lang aandringen best wel eens proberen enkel heb ik geen id hoe aan vitamine b in poedervorm te komen (google me suf :P) Is V B als snijmiddel zo ouderwets of is er gewoon een beter alternatief? (één waar je neus er niet ter plekke vanaf rot)"
"Oom Klaas zei: Gast, flakes kunnen ook zo hard versneden zijn. Iedere dealer kan het opnieuw persen dat het lijkt alsof het "puur" is. Flakes, krijtjes het zegt helemaal NIETS. Dus ga je eerst maar goed inlezen over coke voordat je je dealertje gaat helpen. En voor versnijmiddelen help ik je ook niet Klik om te vergroten... OI, pls dont treat me als een 16 yrs old blondje (no offence voor meisjes die echt 16 jaar en blond zijn)!!, Ik heb mij verdiept en ken de meeste alternatieven (en heb ze uitgeprobeert), kweet ook dat meeste flakes 'gemanipuleerd' zijn en ben er ook 100% zeker van dat de basis coke waar mn dealer van toen mee werkte beter was dan de kwaliteit die je tegenwoordig ziet. Meeste snijmiddelen kan je zelfs vinden in dit forum, helaas zie je weinig over vitamine B en zodoende mn vraag, wellicht dat er ook iemand een normaal antwoord kan geven zonder dat ik in details hoef te gaan over wat een 'hardcore' gebruiker ik niet ben"