Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over coke (snel a.u.b.)

vraag over coke (snel a.u.b.)

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uppers en downers zijn nooit samen goed.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan dit kwaad? Ik neem het sinds kort op voorschrift, en ga ermee stoppen want het maakt me nkel opgfuckter. Nu heb ik vandaag al 20 mg gehad. ( 2 van 10 mg, laatste naamiddag) En ik heb nu een lijn coke voor mn neus. Kan dit kwaad? Ik ben best wel nieuwsgierig naar dit spul, in zekere zin.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan wat kwaad?
t
towlie1980Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke op voorschrift?
Ik zal je een voorschrift geven om je dokter een schop onder zijn kont te geven.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ow, ik had de topictitel verandert nadat ik het topic had getypt. Het is dus rilatine dat ik op voorschrift krijg. Maar ik heb uiteindelijk het lijntje toch gedaan. Het was wel eens leuk, maar niet echt mijn ding.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ritalin is ook een upper.

Overigens kan het zolang je een beetje fatsoenlijk doseert geen kwaad, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel kon bedenken.

Olle
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripper zei:
Uppers en downers zijn nooit samen goed.
Klik om te vergroten...
Sinds wanneer is rilatine een downer? Het werkt ook in op de dopamine receptoren, voor zover ik weet. En dat baarde me een beetje zorgen.
Maar, ik heb het hoe dan ook gedaan, en ik snap echt niet waarom er zoveel geld uitgaat naar coke. Wat een kutmiddel. Het gevoel is enigszins leuk, maar veel te kort. En ik kon me op letterlijk niets meer concentreren. Ik had enkel zin om te bewegen, dansen en praten.
Geen middel om een 2de keer te doen. Wat ergens ook wel goed is voor mezelf.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig heb ik meer verstand van LSD. :beer:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripper zei:
Gelukkig heb ik meer verstand van LSD. :beer:
Klik om te vergroten...
LSD :hearteyes:
Een van de enige drugs waar ik echt naar uit kan kijken. Nog 3 maandjes wachten en het is weer zover :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat je opgefokt raakt is opzich wel logisch. Van ritalin wordt je opgefokt als je teveel neemt, en zeker in combinatie met een nog zwaardere upper coke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."