Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer coke

Eerste keer coke

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal ik ben nieuw hier en wilde even het volgende kwijt.

Afgelopen zondag heb ik voor het eerste coke gebruikt. Ik vond het best wel lekker, had ook redelijk veel erbij gedronken. Maar vanaf zondag denk ik de hele tijd eraan, heb zelfs dit forum opgezocht... Ik weet gewoon van mezelf dat ik niemand moet bellen om coke te regelen want dan ga ik het nog vaker doen. Hoe gaan jullie (recreatieve gebruikers) hiermee om?

Dus bij deze bel ik ook niet... Ik wilde het gewoon even kwijt
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Simpel, niet bellen.
Als je weet van jezelf dat je er zoveel aan moet denken kan je het maar beter laten nietwaar?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
tel nr's wegdoen,en al je geld aan een goed doel overmaken.... :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
wil ik me bij deze beschikbaar stellen als goed doel :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee jij kan er beter van af blijven.
Sommige mensen kunnen er wel verstandig mee omgaan.
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#6
k00k zei:
Hoe gaan jullie (recreatieve gebruikers) hiermee om?
Klik om te vergroten...

Afleiding zoeken in andere dingen waardoor je niet aan coke hoeft te denken. Ik ga altijd zo snel mogelijk weer sporten, dan voel ik me daarvan weer prima
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties :)

Ik droom trouwens al sinds zondag elke nacht erover ... :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, dan laat je het beter zitten. Er is nog niets verloren :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet nu al zeker dat ik het niet meer ga doen... pffff :P Ben alleen bang dat het fout gaat als ik weer gedronken heb, dan maar de komende tijd een paar biertjes laten staan! :wave:

Mensen; blijf van de coke af! :stoned:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Nee jij kan er beter van af blijven.
Sommige mensen kunnen er wel verstandig mee omgaan.
Klik om te vergroten...

Of die mensen denken dat ze er verstandig mee omgaan :) :wave:

Maarja het maakt me verder ook niet uit :) :xtc:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Go Girl
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
Go Girl
Klik om te vergroten...

In zie coke op je to-do lijst staan. NIET DOEN!!!1111 :P :smilingimp:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
k00k zei:
Winehouse zei:
Go Girl
Klik om te vergroten...

In zie coke op je to-do lijst staan. NIET DOEN!!!1111 :P :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Staat het mooier met Heroine en Basecoke/Crack erbij ?
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veel plezier met sos in je verdere leven :) Geniet ervan, maar met mate.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."