Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke probleem

Coke probleem

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
saakmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo..

Ik heb nu een aantal keren (7x) coke geprobeerd, en geleverd gekregen van 2 a 3 verschillende dealers.
Na dit alles te hebben weggesnoven weet ik eigenlijks nog steeds niet wat het effect is.
Ik hoor velen zeggen dat het een lekkere drug is, en dat je er gemakkelijk verslaafd aan kan raken.

Maar ik weet het nog steeds niet.. ik voel me welliswaar wat anders dan normaal, maar ik snuif nog liever een gram pep weg i.p.v een gram coke om het zo maar te zeggen..

Zijn er methodes om het effect beter te voelen?
Veel bier erbij drinken ofzoo?
Want als ik het gewoon in nuchtere staat gebruik gebeurt er niet veel met me.

Ik heb ook wel andere drugs gehad en daar had ik geen problemen mee, alleen de coke wil maar niet lukken.

Geef aub tips waarmee ik het hopelijk beter zal vernemen.
bvd. groeten Saak
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je zeker dat je Coke had? En zo ja hoe zuiver was het? Oftewel heb je het laten testen?
Nee? Dan kun je ook gene goed oordeel geven
Ja? Dan is het de vraag hoeveel je hebt genomen en hoe zuiver het was?

Ik denk dat je óf slechte coke had óf dat het niet je ding is.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat zou je wel denken ja, maar er is daarentegen wel een hoop rommel op de markt.
s
saakmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik weet het niet zeker, want heb het idd niet getest.
Ik gebruik ook wel pillen en paddo's, en daar space ik 'm altijd wel van.

Het rare is ook dat mijn maten van dezelfde coke wel het effect voelden.
Zei hadden er bier bij gehad, dus daarom vroeg ik me ook af.. of je het beter voelt met alcohol in het spel..

Maar anders zal het wel aan mij liggen.. terwijl ik er wel helemaal open voor staa :confused:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol en coke heeft een ander effect ja. Er zijn mensen die stellen dat coke alleen leuk is met alcohol.
In principe moet je het zien al twee verschillende dingen (coke of alcohol apart of coke en alcohol samen). Dit komt doordat er bij deze combi een derde stof wordt aangemaakt (cocaethyleen). Deze stof geeft een eigen effect. Het is voor het lichaam schadelijker en verslavender. Door dit laatste zijn er mensen die bij ieder drankje dat ze drinken direct een craving krijgen naar een lijntje. En andersom altijd drinken als ze coke gebruiken.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat je óf slechte coke had óf dat het niet je ding is.
Klik om te vergroten...

Hij heeft het zeven keer gebruikt van 2/3 dealers, het zal toch niet elke keer slecht spul zijn geweest dunkt me.

Ik denk wel dat als je, net als ik, bij je eerste keer coke al een keer speed hebt gebruikt, de werking minder voelbaar is. Speed (net als vele andere drugs) overkomt je echt, waarbij coke (in kleinere hoeveelheden) meer een gevoelsdrug is, die onderdeel uitmaakt van je gemoedstoestand. Veel erbij drinken of veel meer gebruiken helpt wel, maar dat is niet aan te raden om het gevoel van coke te ontdekken. Uiteindelijk komt het vanzelf wel (al duurt het wel lang bij jou) of het is gewoon inderdaad je drug niet.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#7
saakman zei:
Hallo..

Ik heb nu een aantal keren (7x) coke geprobeerd, en geleverd gekregen van 2 a 3 verschillende dealers.
Na dit alles te hebben weggesnoven weet ik eigenlijks nog steeds niet wat het effect is.
Ik hoor velen zeggen dat het een lekkere drug is, en dat je er gemakkelijk verslaafd aan kan raken.

Maar ik weet het nog steeds niet.. ik voel me welliswaar wat anders dan normaal, maar ik snuif nog liever een gram pep weg i.p.v een gram coke om het zo maar te zeggen..

Zijn er methodes om het effect beter te voelen?
Veel bier erbij drinken ofzoo?
Want als ik het gewoon in nuchtere staat gebruik gebeurt er niet veel met me.

Ik heb ook wel andere drugs gehad en daar had ik geen problemen mee, alleen de coke wil maar niet lukken.

Geef aub tips waarmee ik het hopelijk beter zal vernemen.
bvd. groeten Saak
Klik om te vergroten...

Welkom in de wondere wereld van coke :wink:

Het kan zijn dat je kutcoke hebt... Maar coke stelt niet zo veel voor hoor. Je wordt er niet euforisch van ofzo maar je kan er wel veel bij drinken. En ja dan maakt je lijf coca-ethyleen aan. En ja als je dan weer een keer gedronken hebt, heb je zin in coke, terwijl het effect nou niet wereldschokkend is. En je de volgende dag toch weer 100 euro armer en kansloos voelt.

Maar ja dat is de wondere wereld van coke. :wave:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat is slecht spul?

Vroeger was ik al blij met 30%.

Na veel proberen en testen was ik blij met 50%.

Later had ik een betrouwbare gevonden die vaak rond de 66% zat.

Je kunt wel begrijpen dat ik toen de 50% nog wel aardig vond, maar de 30% niet meer de moeite (en het geld) waard vond. Laat staan de rommel waarvan ik testuitslagen van terug heb gekregen die minder dan 15% bevatten.

Inmiddels ben ik zo verwend dat ik de 66% coke 'wel prima' vind, maar ook niet meer dan dat.

Dusja, wanneer is coke slecht? Ik kan alleen wel met zekerheid zeggen dat meer dan de helft van de dealers die losse grammen dealen niet eens weten wat een testcentrum is. En dat een nog groter deel van de dealers (pakweg 7 op de 10) slechtere kwaliteit dan 50% verkoopt.

De testgemiddelden die de testcentra geven geven een vertekend beeld weer van de gemiddelde kwaliteit die in NL rond gaat. Lang niet iedereen laat zijn zooi testen (zoals al blijkt bij het aantal dealers dat van het bestaan van zo'n testcentrum weet...)

Dus als je coke niet hebt laten testen en weinig voelde kun je er prat op gaan dat het van lage kwaliteit is. Als je voor een losse gram 40e hebt betaald, mag je blij zijn als er 40% coke in zit. Tevens mag je blij zijn als die gram meer dan 0.8 is.

Een kleine kanttekening: je moet van coke ook niet heel veel verwachten. Hoe puur het ook is. Het is het snufje zout dat de biefstuk beter doet smaken, maar niet de kerrie die de kip compleet anders doet smaken.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij hebt dus geen cokeprobleem :wink: tenminste niet vanuit kwaliteitsoogpunt.
*mompelt iets over jaloers zijn*
D
DakkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik herken wel jouw verhaal hoor. Vind het ook moeilijk te omschrijven wat je voelt en weet ook nog steeds niet of ik het nou écht heel lekker vind. Tenminste, voor dat geld kan ik wel lekkerder bedenken :wink:

Met een drankje erbij en gezellige mensen vind ik het wel leuk, maar dan nog heb ik een soort van wat-voel-ik-hier-nou-precies-van-gevoel :confused:

Beter dat dan dat je het elke dag wilt, toch?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent natuurlijk het effect van de pep gewent, het is lastig om dan goed te kunnen ervaren hoe de coke is zeker als je het net hebt uitgevonden.
Ik merk het effect vaak goed als ik dronken ben, de coke neutraliseert het dronken zijn dan een beetje, wel een slecht voorbeeld maarja..
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tufnut zei:
Jij hebt dus geen cokeprobleem :wink: tenminste niet vanuit kwaliteitsoogpunt.
*mompelt iets over jaloers zijn*
Klik om te vergroten...

klopt. Ik reageerde ook meer op de posts boven mij dan omdat ik zelf een probleem heb.
Ik kan er prima vanaf blijven, en als ik het wel wil heb ik een kwaliteitje om u tegen te zeggen tot mn beschikking. Met als hoogste uitschieter 88% :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."