base coke is pure coke dus als je het omzet hou je ook pure coke over.
#3
ik heb me laten vertellen als je puure base omzet naar snuif coke dat je er juist meer van over houd ma dan moet de base wel puur zijn weet iemand of dit waar is ?
#4
Hey ik ben vanavond weer even helemaal van de coke, pure disco shit baby, als je je coke wil ''wassen'' doe je dat met industriele aceton, op een amerikaans of internationaal drugsforum zo je wilt word het uit gelegd: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=27089
ik heb onversneden gehaald, ik doe het zo weinig dat het kan, wel 10 gram gehaald met me maat, maar ik doe het echt 2 keer per jaar, maar oke mazzel mss tot later als ik nog wat kwijt moet,,,, laterzzz
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.