Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine - wat ik koop?

Cocaine - wat ik koop?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AmphetaminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tegenwoordig kun je het idd maar beter laten testen. Echt goede is nauwelijks te vinden, zelf als ik 10 gr of meer wil kopen zit er vaak veel versnijding doorheen.. :(
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Stap 1 koop coke
stap 2 pak een vervoersmiddel naar keuze
stap 3 breng je coke naar een testcentrum
stap 4, na 1-2 weken uitslag.
P
PraporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jullie weten dat herkennen goeie cock heel moeilijk. Geef paar adviezen of tips om een goeie spoel te herkennen/
P
PraporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dat een grap? Of zo is het in Nederland?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan goede coke gewoon bijna niet herkennen. Als het naar waspoeder ruikt weet je natuurlijk wel dat het troep is, maar als het met geurloze, lokaal verdovende middelen is versneden(bijv lidocaine) kan je het echt niet onderscheiden.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prapor zei:
Jullie weten dat herkennen goeie cock heel moeilijk. Geef paar adviezen of tips om een goeie spoel te herkennen/
Klik om te vergroten...

Gebruik je een translator of zo? :confused:
P
PraporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nederlands is geen moedertaal van mij
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, maar Vlaams klinkt het ook niet. Daar kom je toch vandaan?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Svali zei:
Nee, maar Vlaams klinkt het ook niet. Daar kom je toch vandaan?
Klik om te vergroten...
Misschien is t n walonees.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
In Vlaanderen?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amphetamini zei:
Tegenwoordig kun je het idd maar beter laten testen. Echt goede is nauwelijks te vinden, zelf als ik 10 gr of meer wil kopen zit er vaak veel versnijding doorheen.. :(
Klik om te vergroten...

Dat is niks nieuws. Dat is altijd al zo geweest. Heeft mijns inziens met twee dingen te maken.
Het eerste, en daarmee ook eht belangrijkste is dat dealers snel veel geld willen verdienen, lange termijn boeit niet.
Ten tweede willen mensen veelal niet meer dan 40 a 50 euro voor een gram betalen. Die vraag is het grootst, het aanbod past zich daar op aan. Dealers bieden dus meuk voor die prijs aan, maar zodanig dat ze er wel wat op verdienen, dus moet het versneden worden. Terwijl je voor 60-80 euro prima spul van 80% of meer moet kunnen bemachtigen, maar het is wel even zoeken naar iemand die dat ook aanbiedt.

Tja, zo werkt t spel nou eenmaal. En tijdens je zoektocht zul je een paar keer wat miskopen doen, maar zolang je altijd blijft testen ben je op de lange termijn financieel gunstiger uit zodra je eenmaal op (zo goed als) zuiver spul stuit.

rekenvoorbeeld: stel je hebt 40,- betaald voor je 14% coke.
14% x 6 = 84%
De hoeveelheid werkzame stof in 1g 84% is gelijk aan 6g 14%.
voor 1g 84% betaal je never nooit 6 x 40,- = 240,-.
Stel dat je 120,- zou betalen voor 1g 84%, dan zou je nog steeds de helft goedkoper uit zijn dan waar je t nu haalt. Maarja, gevoelsmatig willen mensen vaak niet zoveel geld neerleggen voor 'slechts 1 gram'. Dan wordt er liever minder betaald, en meer levamisol en fenacetine gesnoven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."