Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedijzijn en cocaine

Medijzijn en cocaine

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jonko2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van mij een cocaine.
En ik ga vanvond heen om te proberen.
Ik gebruik ook dipiperon alleen 'savonds voordat ik slapen ga overdag dus niet.
Ik weet dat het maar een half uur duurt.
Me ouders zijn, ik ga half 7 heen en 9uur ben ik weer thuis.
Ik ga het direct proberen als ik daar ben . maar de pupillen kunnen groter worden maar voor hoelang?

En kunnen me ouders merken dat ik wat genomen hebt om 9uur??
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Jonko2

Je zegt dat je Dipiperon gebruikt, dit zou ik absoluut niet combineren met Cocaïne. Dipiperon is een medicijn wat het Dopamine niveau in je hersenen verminderd. Cocaïne zorgt juist voor een flinke vrijlating van Dopamine en zal dus je medicijnen volledig tegenwerken.

Ik weet niet waarvoor je Dipiperon gebruikt, als het alleen is tegen onrust is het risico namelijk aanzienlijk minder groot dan wanneer je bijvoorbeeld een psychose hebt gehad.

Het effect van cocaïne duurt inderdaad maar een half uur tot 3 kwartier, echter kan je na die tijd nog een aantal uur last hebben van slapeloosheid. Het is niet direct volledig uitgewerkt. Als je een sleutelpunt of een lijn neemt valt het vaak wel mee maar als je meerdere lijnen neemt kun je daar toch wel last van krijgen.

Het kan zijn dat je grote pupillen krijgt inderdaad, maar dit verschilt per persoon en per dosis. Dat moet je dus afwachten.

Ik zou je sterk afraden om het te proberen in combinatie met je medicijnen. Mocht je het toch gaan doen: Neem niet te veel en vraag desnoods je huisarts even.
J
Jonko2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik het tegen somberheid.3 druppels dus niet heel veel.
Als ik vanavond mijn medizijn niet neem zijn de risicos ook minder.
Ik wil gwn klein leintje proberen niet veel dus. Maar is ht effect dan ook minder in cominatie met dipiperon? Terwijl ik ht gisteravond pas heb ingenomen.
Dat werkt tog niet de heledag? Anders hoefde ik ht savonds ook niet weer te gebruiken tog?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het werkt elkaar tegen, dus als je je medicijn niet neemt zal de coke waarschijnlijk beter werken. Je zult je dan wel extra somber voelen als het uitgewerkt is...
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over die medicatie weet ik niks, maar denk wel dat je gewoon rustig thuis kan komen zonder dat je ouders wat merken, en al helemaal als je maar weinig neemt. Bij mij is het na een half uur wel afgelopen, dan nog ff een half uurtje bijkomen en nagenieten van wat er allemaal is gebeurd :) en dan ben ik weer helemaal de oude. Behalve dat ik wel ff down ben, maar dat is aan de buitenkant niet te zien.
Hoe oud ben je overigens?
J
Jonko2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 18 jar.
Heb gister ff geprobeert de avond daarvoor dipiperon gebruikt.
Heb 2 lijntjes gesnoven.
Voelde me blij en wt hyper :wave:
En me hart ging tekeer :P
Maar net wat jij zegt als ik die dipiperon niet neem dat het effect groter is.
Volgende keer zonder medicijn.
BTW ik heb gisteravond voor de zekerheid maar geen dipiperon genomen i.v.m risico's je weet maar nooit.Daar ben ik wel bang voor.

Maar al met al nog een lichte ervaring maar wel chill :stoned:
Voel me nu een beetje down en hoofdpijn (gisteravond al hoofdpijn :cry: )
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is normaal na de coka dat je de dag erna je down voelt eb beetje begaffeld bent wacht maar tot je es 3 gram ofzo gesnoven hebt de dag daarna ben je pas cracky:tongueout:
J
Jonko2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben deze week ben ik snel geïrriteerd en raak snel in paniek en heb steeds faalangst :(
En me stem zit een trilling in dus me stem is niet echt goed meer :confused:
Kan soms heel agressief overkomen en een confersatie :angry:

Heeft dit te maken gehad met cocaine??
Dat dit de na bijwerkingen zijn?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het zou heel goed kunnen dat dit gewoon de nasleep is van je gebruik. Ik ben geen arts dus ik kan natuurlijk niet precies zeggen hoe het komt, maar het lijkt me wel logisch dat als je medicijn het dopamineniveau remt en je vervolgens met coke een enorme dopaminerush veroorzaakt, het medicijn wat moeite kan hebben om de boel weer onder controle te hebben.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van een lijntje cocaïne krijg je niet zo snel zulke bijwerkingen (het kan wel!) maar misschien dat het in combinatie met dipiperon een ergere nasleep heeft dus...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."