Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst maal cocaine gebruik & ervaring

Eerst maal cocaine gebruik & ervaring

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sebskeilleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello iedereen ben nieuw op deze forum en had een grote vraag in verband met cocaine heb het namelijk voor het eerst gebruikt vrijdag avond en had het mij helmaal anders voorgesteld als ik men vrienden het zach doen dacht ik dat gaat een toch weekend worden lekker opgepept en los gaan maar het is anders verlopen namelijk:

1xmaal zeggen ze dat je neus brand gevoel gaat hebben maar had ik totaal niet
men ademhaling was harde en men hart ritme ook
mijn maag voelde zeer raar aan en was totaal ni in staat van te drinken (Whiskey)

volgende dag had ik zwaar maag pijn en geraakt niet goed wakker waarop men vrienden zei neem een lijntje en je bent weer perfect maar dan had ik weer de zelfde gevoelen als de eerst maal

IS dit normaal of is die cocaine gewoon pure shit ??? :confused:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
je eerste keer valt voor iedereen anders. meestal krijg je een opgewekt gevoel, veel energie, zin in vanalles en je bent zeer alert. Dat het geen pijn met snuiven is ook niet vreemd, soms brandt het, soms niet. Coke is ook elke keer weer verschillend. Zit veel troep doorheen.

Dus ik denk dat je het wel gemerkt het maar dat het misschien toch troep was of dat je er teveel van voorstelde terwijl je misschien wel strak stond. Vond je roken fijner etc? Had je een lulkick? Meer energie? Totaal niet moe? Dan stond je zoiezo strak.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe begon je? Eerst wat alcohol, lekker dronken, en daarna een snuif? En hoeveel pakte je? En idd. de 'kwaliteit' zal er ook toe doen.

Zie mijn topic 'Hoe zijn jullie begonnen?' voor mijn/meerdere ervaringen. En de eerste keer is leuk en apart (niet te plaatsen) maar de keer/keren daarna zijn (soms) het lekkerst. Verschilt gewoon per keer, en per aankoop. Het is en blijft een raar (KLOTEN) goedje!

Persoonlijk raadt ik nu iedereen aan er van weg te blijven en het nooit te doen. En voor de 'verslaafden' onder ons: gewoon doordoen. (Dat bedoel ik qua gebruik, en qua leven. Vind een balans in beide! Geen 'conflicten' tussen beide. Hou het 'netjes' en 'geniet' van zowel het leven als de elende, dus de coke, en denk er niet teveel over na, want dat sloopt je juist!)

Laters!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."