#1
Hello iedereen ben nieuw op deze forum en had een grote vraag in verband met cocaine heb het namelijk voor het eerst gebruikt vrijdag avond en had het mij helmaal anders voorgesteld als ik men vrienden het zach doen dacht ik dat gaat een toch weekend worden lekker opgepept en los gaan maar het is anders verlopen namelijk:
1xmaal zeggen ze dat je neus brand gevoel gaat hebben maar had ik totaal niet
men ademhaling was harde en men hart ritme ook
mijn maag voelde zeer raar aan en was totaal ni in staat van te drinken (Whiskey)
volgende dag had ik zwaar maag pijn en geraakt niet goed wakker waarop men vrienden zei neem een lijntje en je bent weer perfect maar dan had ik weer de zelfde gevoelen als de eerst maal
IS dit normaal of is die cocaine gewoon pure shit ???![:confused:]()
1xmaal zeggen ze dat je neus brand gevoel gaat hebben maar had ik totaal niet
men ademhaling was harde en men hart ritme ook
mijn maag voelde zeer raar aan en was totaal ni in staat van te drinken (Whiskey)
volgende dag had ik zwaar maag pijn en geraakt niet goed wakker waarop men vrienden zei neem een lijntje en je bent weer perfect maar dan had ik weer de zelfde gevoelen als de eerst maal
IS dit normaal of is die cocaine gewoon pure shit ???