Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello iedereen ik zat met een vraagje heb coke zo graag maar wat met tegen steek is ze betalen LOL wegens ik nog op school zit ga dat nogal wat moeilijk maar heb onlangs gelezen op een website dat er alternatieven zijn zoals legale coke naamelijk DEX Party poeder, sneeuwpop vervanger heeft iemand die al laten over komen en als getest ? ben er benieuwd naar lol woon namelijk in belgie groetjes iedereen"
"hallo heeft er iemand ervaning mee en dosiring ?? een goeie vriend van me zegt dat het niks verandert zeg dat ik men coco verspil wat denken julie ervan ?? groetjes cya"
"hey iedereen ik had een vraagje wik was opzoek naar snuif bullets en toen kwam ik op die site herbal speed tegen en herbal coco heeft iemand hier al ervaringen meer en is dat spul zoals de real shit XD iemand al ervaringen mee ?? groetjes"
"hey iedereen heeft er soms iemand al herbal cocaine genomen ? weet kan er me wat meer over zeggen ? persoonlijke ervaringen enzo groetjes"
"Hello ik gebruik nu al paar maandjes cocaine en een van men best vrienden vertelde me onlangs dat cocaine vroeger gebruikt zijn onderhanderen voor hooikoorts pasienten dat is men vriendin namelijk is dit waar of is dat wat gelul van hem weten julie er soms iets meer over ?? groetjes"
"Hello iedereen ben nieuw op deze forum en had een grote vraag in verband met cocaine heb het namelijk voor het eerst gebruikt vrijdag avond en had het mij helmaal anders voorgesteld als ik men vrienden het zach doen dacht ik dat gaat een toch weekend worden lekker opgepept en los gaan maar het is anders verlopen namelijk: 1xmaal zeggen ze dat je neus brand gevoel gaat hebben maar had ik totaal niet men ademhaling was harde en men hart ritme ook mijn maag voelde zeer raar aan en was totaal ni in staat van te drinken (Whiskey) volgende dag had ik zwaar maag pijn en geraakt niet goed wakker waarop men vrienden zei neem een lijntje en je bent weer perfect maar dan had ik weer de zelfde gevoelen als de eerst maal IS dit normaal of is die cocaine gewoon pure shit ???"
"hello heb een paar vraagjes 1.ik voel niet veel verschil als ik gesnoven heb voel me nog alty de oude gewoon dat men neus en keel holt goed verdooft zijn . 2.heb zo pijn aan men maag en kan ook niks drinken drink nogal graag en veel whiskey 3.men lu gaat er van ook goed krimpen en ik heb zo het gevoel dat ik voordurend moet plasen. is dit normaal of hebben ze mij gewoon troep verkocht ?? groetjes en bedankt voor de antw"