Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe coke

Nieuwe coke

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je vindt het jouw geld niet waard. Lijkt me een duidelijke zaak voor je. Laat het testen zodat je weet waar je voor betaalt, coke of poedersuiker. Ik zou m'n 70 euro wel neerleggen voor onversneden coke, maar aangezien je geen zinnige (dwz concrete / cijfer-) informatie hebt gegeven kan niemand een zinnig antwoord geven.
V
ValLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ik kreeg laatst nieuwe coke. Het was om te proberen maar zou me in het vervolgf 70 ipv de normale 50 kosten. Nou vond ik het dus erg meevallen. Zeker geen verbetering waardoor ik er de helft meer voor zou willen betalen.

heeft iemand anders dit al meegemaakt? En zo ja? wat vond je er van?
m
mitchelLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben het eens met dupont, laat het testen en dan kunnen we je onze mening geven. Moet wel zeggen dat zelf zonder testresultaten, die sos wel ERRUG goed moet zijn om €70 waard te zijn.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag zelf een testuitslag teruggehad: 80%. Het kan dus toch in NL. Voorheen had ik 50%, verneden met levamisol. In vergelijking vond ik de nieuwe coke me wat nerveus maken. Ik denk er ook aan om zelf een beetje extra te versnijden om het wat minder sterk te maken. Testen loont de moeite :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif altijd uit een bullet... de lijngrootte ligt dus vast. Door zelf te versnijden met iets non-actiefs (tips anyone?) kan ik de dosering dus aanpassen.
t
tomoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet het gewoon puur snuiven, en het vooral niet versnijden !
Das natuurlijk sonde ! :rockband:
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of gewoon iets minder grote lijnen leggen.
c
cokeologieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik snuif zoals michael jackson zonder buisje rechtstreeks in de neus zoals een stofzuiger

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."