Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog iemand wakker?

Nog iemand wakker?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zorgde er altijd voor dat alle coke op was tegen het einde vd avond. Want de volgende dag een overgebleven restje opmaken zorgde er voor mij inderdaad voor dat ik wederom met de dealer aan de telefoon hing om meer te kopen..

Morgenochtend gewoon goed ontbijten en voldoende drinken. Vaak los je daar de "brakheid" wel grotendeels mee op.

Cocaïne is a hell of a drug!


Groetjes,
Dernael. :stoned:
v
vampire_170Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste vrinden,

Ik heb een halve gram sos gehad en zit vrij gelukzalig op bank uit te rusten.

Nu heb ik een vraag voor jullie:

Is het lekker om morgenvroeg (oftewel over 3 uur - hopelijk na een uurtje slaap) nog een klein lijntje te nemen???

Omdat ze ook wel ns zeggen: beste wat je kunt doen met een kater is een biertje nemen. Maar ik geef toe: al typende weet ik dat het lekker is straks nog eens lijntje, MAAR niet goed. In de zin van: voor mn lichaam. Maar aan de andere kant: misschien komt het wel mn humeur ten goede: en dat is voor de zondag (lees: korte termijn) wel prettig. Of is dat slechts een placebo effect?

Hoe dan ook: ik zou graag jullie ervaringen hierover horen.

De groeten en salut
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een klein lijntje heeft wel een oppeppend effect, maar dan ook maar heel even en daarna moet je het weer zelf doen, tenzij je ermee doorgaat. Geniet gewoon van het effect op het moment dat je het gebruikt en ga het niet verder rekken door steeds maar een lijntje erbij te nemen.

Maar aan de andere kant: misschien komt het wel mn humeur ten goede: en dat is voor de zondag (lees: korte termijn) wel prettig.
Klik om te vergroten...

Het is zaterdag toch?
J
JohnnyNostrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat Svali al zei, je kunt 'smorgens wel een lijntje nemen, maar die is na een half uur tot een uur net zo goed weer uitgewerkt. Dus tenzij je de hele dag wil gaan snuiven, zou ik het niet doen, het heeft toch geen nut. :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."