Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke pijn in neus! 3x gesnoven in 1jaar tijd

Coke pijn in neus! 3x gesnoven in 1jaar tijd

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey, ik heb nu 3x gesnoven en in totaal 2 gram sinds eind 2010, mijn neus is dus wel gewoon nog normaal zegmaar :grin: . Ik snuif geen speed oid

Ik vind het probleem dat mijn neus echt 4 dagen verneukt is na het snuiven... Weet iemand of je coke kan mengen met bijv een zoete melkachtige poeder substantie? Om het een lekkere smaak te geven en ervoor te zorgen dat het effect niet zo sterk is bij een +-30mg lijn, zowel lichamelijk als geestelijk... want de coke is echt van goede kwaliteit en voel het al zwaar bij +-30mg.

Voor mij is coke op zen tijd echt een feest na een glaasje whiskey :stoned:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net bericht gehad van dealer dat het dus om 75% gaat, of het nou waar is of niet er zit een sterke diesel geur aan en het brand als de pleuris.
Mag ook wel kloppen voor 50€
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zal uitgaande van je dealer 75% zijn dus, dan zou ik er minder van pakken. En als je stopt met snuiven je neus met water doorspoelen, opsnuiven. Klinkt raar mischien maar zo haal je de resten deels weg, waardoor je als het goed is minder last van je neus zal hebben erna. Zou het niet zelf gaan mixen, mischien komt er iets heel anders uit dan je wenst.
En als je de gelegenheid hebt even laten testen. 50eur per gram voor 75% zou erg goedkoop/onwaarschijnlijk zijn, is normale prijs voor standaard bagger meestal.
Hopelijk heb je er iets aan.
Greets!
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Standaard bagger heb ik ook gehad dat was van dat spul waar je hartkloppingen van kreeg en wat totaal niet brandde in de neus
Ik was toen trouwens wel nog verkouden kan dit meespelen?

iig ik snuif dus wel schoon water op en maak een zoutoplossing om om neus met een vinger aan binnenkant schoon te wrijven (zout water snuif ik niet op ).
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Probleem is verholpen .. kwestie van wennen
R
RobbierobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een geperforeerd tussenschot en elke lijn doet zeer.
Ik smeer voor dat ik mijn lijn neem mijn tussenschot in met Lidocaine 3% vaseline crème.
Verkrijgbaar op recept bij de dokter, je zoontje heeft last van uitslag na buikloop ofzo, en dat heeft de vorige keer ook goed geholpen.
Smeer je tussen schot in met de lidocinezalf, neem 2 paracetamol 500mg, en ga los.
Voor de zekerheid trachitol voor je keel. En bij thuis komst uitspoelen met water en zoutoplossing.
Geen centje pijn meer.
Suc6
Robbie
a
alex58Lid
01-01-2024, 00:00
#7
die pijn hoort er normaal gesproken niet te zijn
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Na een avondje coke of pep raad ik je aan om even je neus schoon te maken met een wattestaafje en lauwwater :wink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een kinder-Otrivin (altijd drogistenhuismerk, zelfde actieve ingredienten maar stukken goedkoper) of een homeopathische neusspray zijn ook wel easy om te hebben voor na een sessie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."