Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitkoken naar zo puur mogelijk

Uitkoken naar zo puur mogelijk

7 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wil zelf als test snuifcoke gaan uitkoken. Zover mogelijk, omdat ik geen troep erin wil hebben en het eens zo puur mogelijk wil ervaren. Veel gelezen over onzekere kwaliteit en dat je het beste kan laten testen. Kan handig zijn als indicatie denk ik, maar echt veel schiet je er imo niet mee op. Het is toch bijna altijd fors versneden lees ik, tenzij je goede contacten hebt. Ik heb gelezen over uitkoken met o.a.. aceton, ethanol, ammonia. Dat wil ik gaan proberen en daarna weer omvormen met zoutzuur tot snuifcoke.

Iemand daar ervaring mee en nog tips voor me? Welke toevoegingen komen tegenwoordig het meeste voor?

Heb evt. meerdere links over de methodes. Kwam in mijn zoektocht ook het cocaïne handboek tegen van David Lee. Interessant boek.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zover ik op de hoogte ben , was/is ammonia het 'beste' zorg wel dat het goed uitkoken en droog is voor gebruik! Anders rook je (onnodig veel) ammonia of ander middel dat je gebruikt hebt. Raad je aan als je het doet de rest met een aansteker droger te maken na uitkoken :)

Kijk uit met gebruik word makkelijk een gewoonte als je niet genoeg zelfdiscipline hebt.

Be safe man!
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms heeft die troep ook nog wel gunstige effecten zoals extra verdoving... krijg altijd wel een goede rush eigenlijk.. en het is elke keer weer shit uit een ander land
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een 'nieuwe' (mix) iets is dat het gemixt word met weet niet wat, maar het resultaat is dat je het niet meer kan 'schoon' koken. Alleen met maagzout helpt wel bij die troep..

Als je niets 'wegkookt' is het zeer waarschijnlijk pure troep ipv super spul.

Gelieve hier rekening mee te houden.

Testen is echt aan te raden met wat er nu rondgaat.
Vooral als koken niet werkt!
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Terug naar de dealer had ik er nog bij kunnen zetten.

Tuurlijk zou ik het vermelden als ik het zou verkopen. Misschien dat degene er minder moeite mee heeft met wat voor "troep" erin zit dan ik. Tevens krijg ik dan nog iets van mijn geld terug.

Echter na paar keer zoiets kap ik ermee. Dan maar niet en misschien iets anders gaan proberen. Middelen zat.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Testen kan denk ik zin hebben om te bepalen welke middelen en methodes nodig zijn om de coke te zuiveren, maar uitkoken/wassen is niet zo populair hier geloof ik of vergis ik me? Wat doen jullie ermee als de test uitwijst dat er troep inzit? Weggooien of doorverkopen?

Heb op drugs-forum.com veel info gevonden over wassen en extractie. Velen daar willen niet anders meer na het zelf gedaan te hebben.

Voor mij is het een experiment. Echter ik twijfel toch wel moet ik zeggen. Ik wil het 1x per maand kunnen doen en heb geen zin om lang te zoeken naar goede kwaliteit. Via-via wil ik niet om plakkerig nepgedoe te voorkomen. Ook kost het nog de aanschaf van wat spullen om het beste effect te verkrijgen. Vond het paar weken geleden nog wel leuk om te proberen, voor de lol en kick, maar nu niet meer zo. Is denk ik het hele gedoe en geld niet waard.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Albedo zei:
Wat doen jullie ermee als de test uitwijst dat er troep inzit? Weggooien of doorverkopen?
Klik om te vergroten...

Weggooien natuurlijk. Zou jij het risico willen lopen dat een ander gezondheidsproblemen krijgt door jouw troep? Dan hoop ik dat ik je nooit van m'n leven tegenkom...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Albedo zei:
Terug naar de dealer had ik er nog bij kunnen zetten.
Klik om te vergroten...

Een goede dealer zal het terugnemen als het echt iets schadelijks is, helaas de meesten niet :(

Albedo zei:
Tuurlijk zou ik het vermelden als ik het zou verkopen. Misschien dat degene er minder moeite mee heeft met wat voor "troep" erin zit dan ik. Tevens krijg ik dan nog iets van mijn geld terug.
Klik om te vergroten...

Mwah ik persoonlijk zou nooit een ander troep verkopen, dan zie ik het wel als mijn eigen verlies maar troep doorverkopen terwijl je weet wat het is vind ik persoonlijk nogal ernstig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."