#1
Wet je welke oorsprong jouw coke had? En of je beide keren dezelfde origine had?
De comedown van speed en Dex ervaar ik als een wereld van verschil. Speed gebruik ik al een tijd niet meer, omdat ik me bij het uitwerken altijd zo naar en depri voel. Bij Dex had ik dat in het begin ook een beetje, maar bij vergelijkbare dosissen bijlange niet zo sterk. Heb ondertussen ontdekt dat ik de lichte comedown bij Dex kan opvangen door tijdens gebruik regelmatig iets te eten.
Nee ik weet helaas niet de origine van die coke, alleen het percentage waarop hij getest was. Het was twee keer dezelfde. Waarbij ik de eerste keer wel een heftigere fysieke reactie heb ervaren dan de tweede keer. Eerste keer langdurig hoge hartslag en verdoofd gehemelte en tanden, de tweede keer een veel rustige hartslagreactie en amper tot geen verdoving. Was ook wel een lagere dosis, geloof zo'n 100 mg lager.
Ik vind de kater van dex ook wel milder dan die van speed, maar het verschil is voor mij ook weer niet zo groot als jij het beschrijft. Misschien heb ik ook wel gewoon geluk met de speed die ik heb hoor, ik heb eigenlijk pas één soort speed uitgeprobeerd (nee, dat is niet waar, de eerste keer had ik ongewassen spul waar ik hartkloppingen en flauwtes van kreeg dus die niet meer aangeraakt), dus weinig variatie in vergelijkingsmateriaal.
@BasvanHoven: klinkt als een verstandige beslissing. Als je van jezelf weet dat je kwetsbaar bent voor misbruik/verslaving is het misschien gewoon beter om bepaalde risico's niet te nemen. Het leven is beslist niet incompleet zonder precies te weten hoe coke voelt in ieder geval, als je 't mij vraagt.