ik zag op het Colombiaanse nieuws dat er een nieuwe cocaïne ontwikkeld is die vele malen sterker is dan de normale cocaïne. de kleur is roze. het is veel zuiverder en sinds kort op de markt.
is dat in Nederland ook al gevonden? zo ja wat vinden jullie ervan.
Was gisteren op de colombiaanse website
kan het 1 2 3 niet linken
#3
Zal vast nooit weg geweest zijn in sommige kringen. Hopelijk geen metacocacoine ofiets anders (erg) destructiefs. Geen ervaring mee though.
Een nieuwe synthetische vorm van coke? Dan valt het hele idee van coke toch een beetje weg? Klinkt meer als een zoveelste (meth)amfetamine....Denk ook niet dat als je het gaat zoeken het makkelijk vind, volgens mij komt het vaker voor dat blokken met een kleurtje geproduceerd worden als trademark, dus dan weet je nog niet of je die pink zooi hebt of coke met kleurstof.
Recent examples include the seizure in Lima, Peru, of 5,000 synthetic drug capsules, including ecstasy, MDMA and 2CB; and an investigation by Colombian magazine Semana which found 2CB, also known as "pink cocaine," was now the drug of choice in Bogota's upper-class party scene.
#7
Onlangs weer terug.
Snap echt niet waarom ze dit roze cocaïne noemen terwijl het 2cb is.
Zo zie je maar weer hoe weinig journalisten weten over wat ze schrijven.
Waarschijnlijk gaat het om 2C-B, maar niemand die het zeker weet. Niemand doet een adequate chemische analyse en de rest is gewoon allemaal speculatie.
Gooi dit soort nieuwsberichten gewoon in de prullenbak waar ze horen. Je raakt eerder gemisinformeerd dan dat je iets leert.
#9
Gewoon 2cb in poedervorm, niks nieuws dit.
#10
“We maken er een mooie headline van die veel bezoekers trekt” zei de redacteur van de Panorama.
Fake nieuws
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.