#1
Nog geen urine controlle gehad volgens mij ben ik nu safe
ik nu 6 maande clean van sos Hoe krijg het voor elkaar om na 8 maanden voor de bijl te gaan?Ben wel verslaaft was tot Laats 8 maande clean
Eerlijk gezegd voel ik me nog kut elke dag een half jaar later. ik loop 2x-3x per dag om weer een beetje Fit te worden. Dan nog voel me niet echt chill. Hele tijd nerveus en zenuwachtig no matter what, verveling en tijd gaat traag. Nergens zin inDe terugval is een onderdeel van de ontwenning.
Sommige drugs blijven meerdere jaren lang cravings geven, ik heb iemand in de kliniek gekend, die na 3 jaar clean te zijn geweest, toch weer teruggevallen was met het gebruik van heroïne.
Ongelooflijk, nietwaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."