Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb en base gerookt

Ik heb en base gerookt

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
Kevnnl999Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog geen urine controlle gehad volgens mij ben ik nu safe
K
Kevnnl999Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vandaag en base gerookt 1tje en klijne ik heb het bij 1 base gehouden hoe lang blijft dit zigtbaar in men urine zijn er manieren om het sneller uit je systeem te krijgen
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens Jeliniek blijven de afbraakstoffen afhankelijk van het type test en de hoeveelheid die gebruikt is maximaal 8 dagen zichtbaar in je urine.

Hier nog wat tips gevonden die misschien werken, ik heb er zelf geen ervaring mee > https://www.google.com/amp/s/www.dr...-antwoord/-/coke-sneller-uit-je-lichaam?amp=1
K
Kevnnl999Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag nog geen urine controlle gehad nog 2 dagen geluk hebben en ik ben er vanaf had het nooit moeten doen kan weer gebruiken als ik dalijk geen urine controlles meer krijg
K
Kevnnl999Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben wel verslaaft was tot Laats 8 maande clean
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#6
8 maanden clean is al een mooie prestatie. Waarom zet je die prestatie niet door? Je lichaam zal je daar zó dankbaar voor zijn.

Jaren geleden heb ik ook eens base gerookt, maar daar houd ik het ook bij. Die korte flash weegt in geen geval op tegen de schade die je o.a. aan je longen aanricht.
Elke drug is destructief in a way, maar basecoke spant hier toch wel de kroon.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#7
Kevnnl999 zei:
Ben wel verslaaft was tot Laats 8 maande clean
Klik om te vergroten...
ik nu 6 maande clean van sos Hoe krijg het voor elkaar om na 8 maanden voor de bijl te gaan?
Het is voor mij ook zwaar.. op verjaardag niets.. met oud en nieuw en kerst ook niets gedaan ik drink ook niet ik rook ook niet... best een saai leven

En alles is nu dicht zelfs uitgaan kan niet!!! :openmouth: Voelme net een monnik spatzuiver.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
De terugval is een onderdeel van de ontwenning.
Sommige drugs blijven meerdere jaren lang cravings geven, ik heb iemand in de kliniek gekend, die na 3 jaar clean te zijn geweest, toch weer teruggevallen was met het gebruik van heroïne.
Ongelooflijk, nietwaar.
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd voel ik me nog kut elke dag een half jaar later. ik loop 2x-3x per dag om weer een beetje Fit te worden. Dan nog voel me niet echt chill. Hele tijd nerveus en zenuwachtig no matter what, verveling en tijd gaat traag. Nergens zin in
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is één zo’n base het waard als je je vervolgens dagen druk zit te maken over urinecontroles?

* Ah, je geeft het antwoord eigenlijk zelf al: nee. Maar je moet ermee stoppen dude, ook als die controles straks over zijn. Dit is gevaarlijk spul. Ben je verslaafd?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
De terugval is een onderdeel van de ontwenning.
Sommige drugs blijven meerdere jaren lang cravings geven, ik heb iemand in de kliniek gekend, die na 3 jaar clean te zijn geweest, toch weer teruggevallen was met het gebruik van heroïne.
Ongelooflijk, nietwaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."