Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPer ongeluk crack gekocht

Per ongeluk crack gekocht

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
adjedonieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeker niet opsnuiven kan als gif worden opgenomen in het lichaam dus niet Doen!!!
m
moonehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zat blijkbaar niet goed op te letten tijdens de aankoop... de titels leken erg op elkaar.
Mijn vraag luidt: Weet er iemand of hier nog snuifbare coke van te maken is? Heb er een klein snuifje van genomen om te proberen maar is niet best.

Ben niet van plan om met crack te beginnen en zou anders niet weten wat ik ermee moet.

Thx
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
mooneh zei:
Ik zat blijkbaar niet goed op te letten tijdens de aankoop... de titels leken erg op elkaar.
Mijn vraag luidt: Weet er iemand of hier nog snuifbare coke van te maken is? Heb er een klein snuifje van genomen om te proberen maar is niet best.

Ben niet van plan om met crack te beginnen en zou anders niet weten wat ik ermee moet.

Thx
Klik om te vergroten...
Crack of base moet je niet proberen snuiven.

maar denk niet dat er gedeeld mag worden hoe je hem terug in hcl vorm krijgt.
m
moonehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm ok, begrijpelijk.

Zijn er andere issues bekend met het snuiven van, naast dat het niet goed opneembaar is?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is een moeilijk process en resulteert gegarandeerd in verlies.

voor zover ik weet kan je basecoke niet snuiven. Ja kan wel maar heeft geen effect. Of het giftig is weet ik niet
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom overkomt mij dit nooit gvd
m
moonehLid
01-01-2024, 00:00
#7
adjedonie zei:
Zeker niet opsnuiven kan als gif worden opgenomen in het lichaam dus niet Doen!!!
Klik om te vergroten...
Jeetje, daar schrik ik wel van, ik heb ongeveer een sleutelpunt genomen. Hoop dat ik geen problemen krijg.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooneh zei:
Jeetje, daar schrik ik wel van, ik heb ongeveer een sleutelpunt genomen. Hoop dat ik geen problemen krijg.
Klik om te vergroten...

Van een sleutelpunt ga je niet dood gaan maar meer moet je ook niet gaan snuiven. Zoalgs gezegd is het niet gezond. Ook niet voor je neus.

Enige opties die je hebt is terugbrengen naar de dealer of oproken.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Van een sleutelpunt ga je niet dood gaan maar meer moet je ook niet gaan snuiven. Zoalgs gezegd is het niet gezond. Ook niet voor je neus.

Enige opties die je hebt is terugbrengen naar de dealer of oproken.
Klik om te vergroten...
Of boofen met 50% PG-oplossing?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb van horen zeggen dat het de moeite bij kleine hoeveelheden niet waard is, het rendement bij omzetten naar snuif ligt te laag.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraatPiraat zei:
Ik heb van horen zeggen dat het de moeite bij kleine hoeveelheden niet waard is, het rendement bij omzetten naar snuif ligt te laag.
Klik om te vergroten...
Klopt , en in tegenstelling wat sommige zeggen dat het niet werkt is niet waar.
Het is minder passeerd eerst meerdere organen voor het uiteindelijk bij de juiste receptors komt , waar (bijna) base instant inslaat.

je gaat niet dood van crack snuiven (toch niet van 1 puntje zoals ts.) maar het is zonde van de coke.

zou persoonlijk gewoon terug naar de dealer gaan en inwisselen.
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo ver ik weet moet je weer een zuur toevoegen om er weer snuif van te krijgen. Met voegt een base toe om er base van te maken en dus een zuur om er weer snuif van te maken.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jaloers😯😯
(S)!!!!!
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
het is kiezen of delen

oproken
Of
Terugbrengen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
In de vuilnisbak met die troep. :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."