#1
Deels waar. In thuissetting heb ik het ook moeilijk om sociaal te zijn...En ik ben nochtans heel spontaan en sociaal.Dat ligt er maar aan hoeveel je hebt gebruikt en in welk gezelschap je je bevindt.
Coke in het uitgaansleven is wel altijd een voltreffer 😄