#1
denk dat ik mn fout wel doorheb nu door steeds opnieuw dit resultaat te krijgen..
plakkerige/vochtige coke niet insta op warm bord leggen! door de vochtigheid ineens te laten "schrikken" van de warmte, ontstaat er condensatie?! lijkt mij echt de enige logische verklaring! als ik er wat opleg om een lijn te nemen is dit prima! maar zal eerst alles op z'n fijnst moeten krijgen op kamertemperatuur en niet ineens het zakje te openen boven dat warme bord..
plakkerige/vochtige coke niet insta op warm bord leggen! door de vochtigheid ineens te laten "schrikken" van de warmte, ontstaat er condensatie?! lijkt mij echt de enige logische verklaring! als ik er wat opleg om een lijn te nemen is dit prima! maar zal eerst alles op z'n fijnst moeten krijgen op kamertemperatuur en niet ineens het zakje te openen boven dat warme bord..