#1
Je kan ze een dag of nacht, laten weken. Dan heb je de langwerkende laag eraf, en kan je het zo opdrinken en alle stoffen komen meteen aan, geen gebonk, vliegende oxy brokken.Mijn oxycodon tabletten zijn te hard voor de gemiddelde pillen crusher. Had gelijk een barst in de onderkant. Als het niet zo hard is werkt het prima!
Snuiven is nog heftiger.Echt crushen is geen doen met oxy. Mij nooit gelukt haha,
En zelf ik , met mijn gebruik van toen 2 jaar dagelijks pijn en dagelijks6 x 5x normale oxy voelde me wel ff....

