#1
Al blijf ik bij m'n mening dat de meesten die klagen en zagen over deze drug (over de werking, niet over de verslaving want dat is het inderdaad heel hard, helaas spreekt hier een ervaringsdeskundige) nooit goede hadden. Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar toch.