Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCOKE: Aantal vragen

COKE: Aantal vragen

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LegMeUitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke dusssss..

Jongen van 22 jaar jong.

In ons dorp en omgeving was drugs altijd heel normaal.
Vanaf mijn 14/15e kom ik hier al flink in aanraking mee.
Echter nooit verslaafd geweest, ook nooit elk weekend gebruikt.. in mijn omgeving wel HEEL VEEL mensen.
Kom je op een leeftijd (20) dan ga je toch wel het een en ander merken aan mensen.
De een komt in de schuld de ander word er facking raar van, en die en die isoleren zich..
ENFIN
Ik heb een goede vriend die letterlijk al vanaf zijn 15e coke doet.. ELK WEEKEND.
Hij is nu 22 jaar.
Afgelopen 7 jaar elk weekend coke gebruikt waarvan de laatste 2 jaar dagelijks.
Nu merk ik veel in gedrag, veel meegemaakt met 'm en zal 'm nooit vertrouwen maar wel een leuke kennis.
Ik merk dat hij mentaal niet meer dezelfde is MAAR DE VRAAG IS...
Hij ziet er van buiten totaal niet slecht uit?
Geen vermoeide ogen... geen wallen.. geen grauwe huid.. niet mager... geen ingevallen gezicht.....
Dus hoe kan dit?
Als ik een paar lijnen coke neem en de volgende dag in de spiegel kijk schrik ik me rot van de zwarte strepen onder me ogen..
En al helemaal bij XTC.. wat hij ook extreem veel gebruikt.
Deze jongen lijkt immuum voor drugs alhoewel dat mentaal niet het geval is.
Drank erbij... pilletje erbij... paar lijnen keta... maakt allemaal niet uit.
Mentaal kapot, vanbuiten volkomen normaal!

HOE KAN DIT???
EXPLAIN ME PLEASE?!?!
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan een beetje compenseren, door gezond en vooral mager/vetloos te blijven eten.

Je lever begint eerst met gifstoffen af te breken en dan begint ie aan vet en op het laatst de gezonde dingen.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#3
reDStone zei:
Je kan een beetje compenseren, door gezond en vooral mager/vetloos te blijven eten.
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Als hij van zichzelf een gezond persoon is dan heeft dat veel invloed op hoe hij er uit ziet. Als het een sporter is, op zijn eten let maar ook eet onder het gebruiken maakt veel verschil. Ik denk dat het wel bekend is dat als je onder invloed bent van coke, geen enkele voeding binnenkrijgt. Al hoe wel ik iemand ken die dit wel kan, hierdoor is hij dus ook niet extreem mager. Maar ik vraag me dan wel af, is hij brak nadat hij gebruikt heeft?
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speedboot1993 zei:
Inderdaad! Als hij van zichzelf een gezond persoon is dan heeft dat veel invloed op hoe hij er uit ziet. Als het een sporter is, op zijn eten let maar ook eet onder het gebruiken maakt veel verschil. Ik denk dat het wel bekend is dat als je onder invloed bent van coke, geen enkele voeding binnenkrijgt. Al hoe wel ik iemand ken die dit wel kan, hierdoor is hij dus ook niet extreem mager. Maar ik vraag me dan wel af, is hij brak nadat hij gebruikt heeft?
Klik om te vergroten...
Op de een of ander manier, als je maar door blijft eten. En probeert niet al te veel eten over te slaan. Verlies je je honger-trek gevoel niet echt.
Het lijkt er een beetje op dat, als je je maag in de steek gaat laten. Je maag op een gegeven moment zegt: bekijk het maar, dan hou ik er ook mee op.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#5
Sommige mensen kunnen letterlijk een maand lang elke dag een marathon van 50 KM hardlopen .... iedereen is anders.

Een ander ligt op de eerste hulp na 200mg cocaine. een ander valt dood neer na 1 pinda
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kwam aan tijdens mijn verslaving aan stimulerende middelen. Omdat ik tijdens gebruik niets at en de dagen daarna me helemaal volstortte met ongezonde tjak.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Ik kwam aan tijdens mijn verslaving aan stimulerende middelen. Omdat ik tijdens gebruik niets at en de dagen daarna me helemaal volstortte met ongezonde tjak.
Klik om te vergroten...
Precies dit :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."