Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpzoek omgeving Roermond

Opzoek omgeving Roermond

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FoxxNLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik graag af en toe cocaine doe, handig om dan een vriend te vinden die dat ook doet xD
F
FoxxNLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, ben sinds kort verhuisd naar het zuiden. Zoek nog wat vrienden omgeving roermond, die heb ik hier nog niet. Iemand die mijn vriend wil zijn, stuur me een bericht :)
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zou dan vast ook handig zijn dat die vriend je toevallig van drugs kan voorzien?

Denk dat je wel snapt dat een nieuw account op een forum met dit als 1e bericht niet echt nieuwe vrienden gaat trekken. Daarvoor zal je eerst heel wat langer mee moeten gaan op een forum.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom dan ook direct op een drugsforum?:joycat:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Waarom dan ook direct op een drugsforum?:joycat:
Klik om te vergroten...
En in het cocaïne subforum 😆 🤣
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pak die slang vast en doe de stofzuiger!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind dit gewoon hilarisch met dat onschuldige kopje van je profielfoto met dan die misleidende tekstjes erbij. Dat onschuldige legomannetje heeft trouwens een gat waar normaal de neus zit, ik weet waarom denk ik😂🤣🤣.
Anyway je doet me lachen (ik verzin er dan ook een piepstemmetje bij)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Ik vind dit gewoon hilarisch met dat onschuldige kopje van je profielfoto met dan die misleidende tekstjes erbij. Dat onschuldige legomannetje heeft trouwens een gat waar normaal de neus zit, ik weet waarom denk ik😂🤣🤣.
Anyway je doet me lachen (ik verzin er dan ook een piepstemmetje bij)
Klik om te vergroten...
Echt he , prachtig is er geen app voor drugs gebruikers om te meeten en vinden lol.

Misschien gooi ik onbedoeld een idee de lucht in voor programmeurs 😀
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Ik vind dit gewoon hilarisch met dat onschuldige kopje van je profielfoto met dan die misleidende tekstjes erbij. Dat onschuldige legomannetje heeft trouwens een gat waar normaal de neus zit, ik weet waarom denk ik😂🤣🤣.
Anyway je doet me lachen (ik verzin er dan ook een piepstemmetje bij)
Klik om te vergroten...
Het is geen legomannetje .
Het is een stofzuiger. Dit bestaat gewoon en het gat is letterlijk het kanaal waar de zogenaamde Henry stof mee doet opzuigen.

Niemand is onschuldig. En Henry al zeker niet.
😆
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fisherman's friend zei:
Het is geen legomannetje .
Het is een stofzuiger. Dit bestaat gewoon en het gat is letterlijk het kanaal waar de zogenaamde Henry stof mee doet opzuigen.

Niemand is onschuldig. En Henry al zeker niet.
😆
Klik om te vergroten...
Ik lig in een deuk🤣😂😂🤣🤣
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Klik om te vergroten...
Dikke lijnen jonge!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vet origineel geprobeerd wel.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Puntje voor de moeite. En nee geen puntje coke
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ach je hebt teminste vrienden, Dat kan niet iedereen zeggen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lemmy zei:
Mespuntje zout? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Vleugje peper in de neus
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Dikke lijnen jonge!
Klik om te vergroten...
Dat noemen wij hier 'de afsluitdijk'

Stofzuigers hebben hier toch altijd wel een handje van hè

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Puntje voor de moeite. En nee geen puntje coke
Klik om te vergroten...

Mespuntje zout? :tearsofjoy:
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Vleugje peper in de neus
Klik om te vergroten...
Nee zo kun je niet zijn 🤣🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fisherman's friend zei:
Nee zo kun je niet zijn 🤣🤣
Klik om te vergroten...

Jij hebt duidelijk nooit naar Jambers gekeken. :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."