#1
Omdat ik graag af en toe cocaine doe, handig om dan een vriend te vinden die dat ook doet xD
En in het cocaïne subforum 😆 🤣Waarom dan ook direct op een drugsforum?![]()
Echt he , prachtig is er geen app voor drugs gebruikers om te meeten en vinden lol.Ik vind dit gewoon hilarisch met dat onschuldige kopje van je profielfoto met dan die misleidende tekstjes erbij. Dat onschuldige legomannetje heeft trouwens een gat waar normaal de neus zit, ik weet waarom denk ik😂🤣🤣.
Anyway je doet me lachen (ik verzin er dan ook een piepstemmetje bij)
Het is geen legomannetje .Ik vind dit gewoon hilarisch met dat onschuldige kopje van je profielfoto met dan die misleidende tekstjes erbij. Dat onschuldige legomannetje heeft trouwens een gat waar normaal de neus zit, ik weet waarom denk ik😂🤣🤣.
Anyway je doet me lachen (ik verzin er dan ook een piepstemmetje bij)
Ik lig in een deuk🤣😂😂🤣🤣Het is geen legomannetje .
Het is een stofzuiger. Dit bestaat gewoon en het gat is letterlijk het kanaal waar de zogenaamde Henry stof mee doet opzuigen.
Niemand is onschuldig. En Henry al zeker niet.
😆
Dikke lijnen jonge!
Vleugje peper in de neusMespuntje zout?![]()
Dat noemen wij hier 'de afsluitdijk'Dikke lijnen jonge!
Puntje voor de moeite. En nee geen puntje coke
Nee zo kun je niet zijn 🤣🤣Vleugje peper in de neus
Nee zo kun je niet zijn 🤣🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."