#1
Aangezien ik heel vaak thuis alleen gebruik vraag ik me af of coke nog bij me past...toen ik begon had je alleen speed, coke en X. De kater van X is me te heftig en speed is niet mijn ding. Ben erg nieuwsgierig naar ketamine bijvoorbeeld omdat je daar suf en relaxed an wordt. Slapen lijkt ook geen probleem. Wat is jullie ervaring?