#1
/
Begrijp ik zou als ik jou was naar een therapeut gaan. Dit kan niet gezond zijn je maakt jezelf helemaal gek.Goh, als ik geen kind zou hebben met deze persoon. Geen problemen mee. Maar nu ligt het anders.
Iets wat vermoeid maar verder prima alsof je een beetje ziekjes bent. Ligt ook aan hoeveel de persoon gebruikt heeft en verder nog wel gewoon eet/slaapt enz.Stel iemand gebruikt gisteren coke, hoe voel je je dan de dag erna?
Is het verder niet heel vermoeiend om de hele tijd bezig te houden met wat de ene persoon doet?
Kan je het niet gewoon loslaten accepteren hoe het is gelopen en verder op je eigen leven focussen inplaats van de hele tijd bezig te houden met het gebruik van je toemallige /
Als die persoon dat zelf wilt en het gebruik was wekelijks, dan ja.Is het gemakkelijk om af te kicken van coke als je een wekelijkse/dagelijkse gebruiker bent?
Stel iemand gebruikt gisteren coke, hoe voel je je dan de dag erna?
Goh er zijn toch andere instanties waarbij je terecht kan als je je echt zoveel zorgen maakt ? Ipv een drugsforum?Goh, als ik geen kind zou hebben met deze persoon. Geen problemen mee. Maar nu ligt het anders.
Aanvulling op bovenstaande:Neem contact op met de raad voor de kinderbescherming en vertel hen over je zorgen en verdenkingen.
Die zijn bekend met dit soort dingen en weten in theorie de juiste stappen te volgen om de veiligheid van je kind te garanderen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."