Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme duizeligheid en andere zorgwekkende symptomen door overdosis cocaine...

Extreme duizeligheid en andere zorgwekkende symptomen door overdosis cocaine...

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Mijn voorbeeld is niet drugsgerelateerd, maar gaat over een (ex-)collega die jaren geleden recht voor mijn ogen, bij groen licht, met fiets en al door een afslaand busje (bestuurder zag ons over het hoofd…) van een zebrapad werd gemaaid en zich maandenlang in een vegetatief coma bevond. Om daar vervolgens weliswaar heel langzaam uit te ontwaken, maar nooit meer als de persoon die ze was, nooit meer zelf pratend, lopend, nooit meer zelfstandig functionerend buiten een instelling. Het was - en is - verschrikkelijk, en ik ben in dat hele proces slechts een toevallige, ongewilde toeschouwer geweest van (een nog maar een te verwaarlozen deel van) de onvoorstelbare shitload aan pijn, verlies en verdriet, de immense zwaarte van dit alles op de schouders van haar ouders, vriend, broers, vrienden, etc., later ook die van haarzelf. Dit gun je niemand, NIEMAND.
Klik om te vergroten...
Dit stukje tekst trok mij voor een even naar een hele donkere koude plek. Ik heb geen woorden. Ik voel mij misselijk. Dank voor het delen, dat moet voor jou ook niet makkelik zijn geweest om het weer te omschrijven. :anguished:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pietlul zei:
Als je zon lang bericht kan posten is er niet veel ''meer'' aan de hand.

ik heb een keer een overdosis gehad en hersenbloeding.. als ik ging staan werd het zwart lag vervolgens maanden lang in bed sliep 18 uur per dag helemaal fucked up in me kop.. dat is een overdosis.. pfffffff, dan ga je geen fut meer hebben om op een forum te posten.
Duizelig An sich kan van alles zijn o.a. stress.. ook een HART wat te zwaar heeft krijg je het duizelig en ritmestoornissen.

en ga beter eten.. eet die salades... tomaten.. amandel... groentes.... en eet 2 knoflookteentjes per dag.
ga elke dag wandelen voor zuurstof, knap je van op en minder craving pieken, meer stabiliteit en zelfvertrouwen ook
Klik om te vergroten...
zwart voor de ogen en vervolgens maanden lang 18 uur per dag slapen....., hoezo is dat een overdosis? En dat zwart voor de ogen is dat éénmalig? Of is dat gedurende de die maanden dat je 18 uur per dag slaapt? (dus zeg maar gedurende die 6 uur per dag dat je niet slaapt)
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
caninus zei:
zwart voor de ogen en vervolgens maanden lang 18 uur per dag slapen....., hoezo is dat een overdosis? En dat zwart voor de ogen is dat éénmalig? Of is dat gedurende de die maanden dat je 18 uur per dag slaapt? (dus zeg maar gedurende die 6 uur per dag dat je niet slaapt)
Klik om te vergroten...

Jij hebt nu veel tijd om te slapen. :sweatsmile:
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#4
CokeyBob zei:
Beste humane wezens,

Ik heb vandaag 4 a 5 gram cocaine gesnoven in 2 'lijnen' (al waren het eerder bergjes natuurlijk) . Don't ask me why, I'm a stupid man I guess...
Niet lang na de tweede lijn (of eerder gezegd berg...) kreeg ik opeens allerlei zorgwekkende symptomen.

Ik werd onwaarschijnlijk duizelig.
Ik zag dubbel en wazig omdat heel mijn zicht heen en weer schudde en draaide.
mijn hoofd werd enorm warm vanbinnen, dat voelde heel vreemd aangezien ik nog nooit zo'n warmte heb ervaren vannuit de kern van mn hoofd echt.
Ik vergat en misplaatste vanalle feiten die plaats vonden.
Ik kon mn onderlip niet goed dicht houden terwijl ik stapte... die hing wat lammer te bengelen
mijn benen, en armen stonden mega stijf. Mijn pinken kan ik nog steeds niet goed neutraal gestrekt houden (beide pinken hebben de neiging dicht te plooien (soort van spasmen?)).
Ik zweette mij tepletter natuurlijk.

Ik ben zelf naar het ziekenhuis gelopen.
Daar hebben ze bloed getrokken en veel vragen gesteld om mijn situatie in te schatten.
Ik heb toen alles eerlijk uitgelegd.
Nu ben ik terug thuis maar vraag ik mij nog steeds af wat dat nu allemaal was eigenlijk.
De dokters hebben mij niet echt een duidelijk diagnose (durven/willen/ge)geven.

Ik had onderweg naar het ziekenhuis een verwarrend gesprek met een vriend van me die me niet goed wou serieus nemen als ik vertelde dat ik dit enorm hard vind lijken op een herseninfarct. Hij argumenteerde dat het "gewoon een algemeen gevolg van de extreme dosis" zal zijn.... waarop ik dan reageerde dat dat helemaal geen concrete diagnose en helemaal geen verduidelijking is. Ik weet dus nog steeds niet of het nu een beginsel van- of een milde herseninfarct was of iets anders dat ik niet kan plaatsen of ken.

Heeft iemand hier meer kennis over?
Ben benieuwd naar eventuele andere ervaringen ivm te hoge dosisen.

PS: ik voel me al enkele uren terug redelijk ok fysiek. Dus, niet te veel zorgen maken, ik ga niet dood ( I guess ).
Klik om te vergroten...
jezus 4 a 5 gram in 2 lijnen....dat zijn pittige lijnen, neem je vaker dit soort doseringen?
heftig verhaal hopelijk dat er geen blijvende schade is ontstaan.
Sterkte
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."