#1
Nog geen 1 gr cocaine gebruikt, wel laat begonnen vannacht 02:30h.
Ik weet niet goed wat ik moet doen want ik moet morgenvroeg 12/05 - 05:00h men nest uit, gewoon even doorhalen nu? Want als ik nu ga slapen, is het plafonddienst deze avond.
Even eraan toevoegen, ik gebruik ook Sertraline, ik ben in afbouw sinds een maandje geleden, halfje per dag, ook gewoon blijven doornemen?
Hopelijk hier wat tips, en geen "uitgejoel hoe dom ik wel niet ben met dit en dat" ...
Gr,
Dieter
Ik weet niet goed wat ik moet doen want ik moet morgenvroeg 12/05 - 05:00h men nest uit, gewoon even doorhalen nu? Want als ik nu ga slapen, is het plafonddienst deze avond.
Even eraan toevoegen, ik gebruik ook Sertraline, ik ben in afbouw sinds een maandje geleden, halfje per dag, ook gewoon blijven doornemen?
Hopelijk hier wat tips, en geen "uitgejoel hoe dom ik wel niet ben met dit en dat" ...
Gr,
Dieter