#1
Ze versnijden coke niet met benzine😂
Benzine is voor de chemische reactie te creëren ermet cement en dat soort dergelijke dingen troep. Dan gaan ze lekker met de blote poten er doorheen en dan zeven ze die natte cocabladeren/cement uit en en dan doen ze nog wat lekker chemische dingen er in.
Ja hebt dat ooit eens gelezen op Vice.
Misschien staat dat artikel nog online...
EDIT: en ja hoor: https://www.vice.com/nl/article/ex587j/i-learned-how-to-make-blow-in-colombia