Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke blok snuifbaar maken?

Coke blok snuifbaar maken?

63 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Passiegebruiker zei:
Ze versnijden coke niet met benzine😂
Benzine is voor de chemische reactie te creëren ermet cement en dat soort dergelijke dingen troep. Dan gaan ze lekker met de blote poten er doorheen en dan zeven ze die natte cocabladeren/cement uit en en dan doen ze nog wat lekker chemische dingen er in.
Klik om te vergroten...

Ja hebt dat ooit eens gelezen op Vice.

Misschien staat dat artikel nog online...

EDIT: en ja hoor: https://www.vice.com/nl/article/ex587j/i-learned-how-to-make-blow-in-colombia
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#2
OnionAddict zei:
Als ik die indruk gaf was das inderdaad fout.

In bedoelde net hetzelfde als wat je schrijft, nl. dat Farma producenten er bepaalde alkaloïden uit halen die niet van toepassing zijn voor geneeskundig gebruik, maar die mogelijks wel een grote impact kunnen hebben op recreatief gebruik. Overigens is niet alle Farma coke hetzelfde schijnbaar.
Vraag maar aan Keith Richards die een grote voorkeur had voor cocaïne van Merck pharma. Andere vond hij niet zo geweldig.

Ik kan alleen maar zeggen dat de ontwennig na 2 weken alleen maar Farma coke te snuiven, 's ochtends tot 's nachts, behoorlijk klote was.
Na 2 weken "goede" straatcoke voel ik me niet top, maar dit was een hemelsbreed verschil.

Misschien belangrijk te melden is dat mijn ouders me op 11 jaar aan de rilatine hebben gezet, waarmee ik nu een goed jaar mee gestopt ben (37).
Maar ik ben 100% overtuigd dat het mijn dopamine en serotonine werking volledig om zeep geholpen heeft.
Euforie dmv drugs is bijna onmogelijk voor me, of de dosis wordt zo hoog dat andere werkingen het volledig verneuken.
Je ziet dit overigens vaak terug komen. ADHD patiënten die cocaïne of mdma of... Gebruiken en geen of zeer weinig euforie ervaren. Hetgeen ik bijzonder interessant vind.

Wat je schrijft over de opbouw kan ik niet meteen kaderen waarop dit een reactie is, excuus.



Werkt langer, maar het effect is anders, minder intensief.
Komt veel trager op gang, piekt is lager, bouwt traag af. Allemaal dingen die je eigenlijk niet wil.



Op zich een goed artike, geeft passend antwoord op de gestelde vraag.
Maar ben ik de enige die na het lezen van de titel dacht dat het enkel zou gaan over absorptie in de neus en maag/darm van gesnoven coke?
Niet gedacht dat dit bijna elke ROI zou analyseren.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik leuk... Ik heb heel soortgelijke ervaringen wat dopamine en serotonine betreft. Eurofie dmv drugs lijkt bij mij ook onmogelijk, wat me eigenlijk goed afgaat want dan hoef ik geen centen uit te geven aan duur spul als coke en blijf ik redelijk safe wat verslaving betreft. Enige effect dat coke en speed en 3mmc ooit op me hebben gehad is minder moe/langer wakker en ik "denk" dat de combo 3mmc en coke me die avond ook heel spraakzaam heeft gemaakt.


Heb dit ergens vrij uitgebreid met mijn theoriën over hoe dit precies werkt gepost hierzo: https://drugsforum.nl/threads/hoe-veel-mg-coke-in-één-lijntje.72686/#post-1777588

Voel je vrij me te verbeteren/verrijken met je kennis, ik zou het enorm graag zelf "goed" weten... Ben er al zo lang mee bezig.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi.

Ik heb via een maat een nieuwe dealer gevonden die volgens me maat heftige coke verkoopt, alleen verkoopt hij het in blokken. Hoe kan ik het beste die blokken kapot maken zodat het snuifbaar word?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."