Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar gaat het nou om?

waar gaat het nou om?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben nieuw op dit forum
:wave: Groet aan iedereen

Ik heb een vraagje, al de shit (voornamenlijk wiet) van mij komt van een coffeeshop. Nou wil ik eind maart volgend jaar zelf gaan kweken.
Nou heb ik er al wat over gelezen e.t.c. maar wat ik nou wil weten:
Als de plant gaat bloeien, waar zit dan precies het gedeeldte van de plant waar we uiteindelijk onze wiet uit halen?!

Heeft iemand hier een plaatje van?


alvast bedankt,
michiel
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Klik om te vergroten...

haha duidelijk
thnx
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
:)
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan heb ik ook nog een vraagje,
Als je planten gaat kweken kunnen het vrouwelijke of mannelijke planten worden, maar hoe herken je nou het verschil? want heb gehoord dat als je een mannelijke plant naast een vrouwelijke zet dat de vrouwelijke ook mannelijk wordt..en dat moet niet gebeuren natuurlijk :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, de vrouwelijke wordt mannelijk :rolleyes:. Wat men er waarschijnlijk mee bedoelde, is dat de vrouwelijke plant geen toppen meer gaat maken, maar zaden, en je er dus niets aan heb :wink:.

Het verschil is te herkennen aan kleine witte sprietjes/haartjes op plekken waar takken van de stam splitsen. Dat zijn vrouwelijke :)
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
Haha, de vrouwelijke wordt mannelijk :rolleyes:. Wat men er waarschijnlijk mee bedoelde, is dat de vrouwelijke plant geen toppen meer gaat maken, maar zaden, en je er dus niets aan heb :wink:.

Het verschil is te herkennen aan kleine witte sprietjes/haartjes op plekken waar takken van de stam splitsen. Dat zijn vrouwelijke :)
Klik om te vergroten...

haha sorry maar dat is mij verteld wist niet dat het zo'n domme opmerking zouw zijn :flushed: :P . ach jah dankjewel iig, week dat ook weer ej .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."