#1
je hebt van stinkende/rotte weed een cake gemaakt? vind je het gek..
(17u00)kaalkopje zei:hoeveel wiet erin?

tnx, tis de eerste keer dat we space cake maken, Deetn haar ma is er bij, we hebben de toestemmingFreaky high zei:kaalkopje zei:hoeveel wiet erin?
5 gram voor een klein cakeje, 2 personen.

naar wat ruikt het dan??BombSki zei:tuurlijk bestaat rotte wiet.. ooit gehoord van toprot?
je kan het vaak wel zien, maar je kan het beter ruiken..

Freaky high zei:yooooooooooowers!!
wij zijn nu bezig een space cake aan het maken!![]()
we hebben juist de boter en wiet samen laten smelten...(16u35)
en nu stellen we het deeg samen(17u00)
deeg in de vormen (17u10)
alles in de voorgewarmde oven (17u20)
alles uit de over (18u00)
laten afkoelen en dan eten (18u15)
het was dus niet te vreten, vraag maar aan "me~plant~is~me~moat"!!
we hebben geprobeerd met honing er op te smeren, was wel beter maar ng altijd niet te vreten!! what have we done wrong????daarna heb ik jointju gerold en geblowd en dan was ik weer helemaal ok
honing....... 
Me~plantu~isme~moat zei:ja, alles is wel goed afgelopen, we haddn wa gesmoked en dan had ik ntt hongr, heb de cake dan in me geforceert (een degelijk stuk drvan). en na +-een uurtje voelde ik het wel. Het effect was niet zo sterk, maar twas toch de moeite.![]()
waarschijnlijk ebbn we te weinig suiker gebruikt.
grtzzzzzz

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."