Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspace cake à la "freaky high and me~plante~is~me~moat&a

space cake à la "freaky high and me~plante~is~me~moat&a

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#1
je hebt van stinkende/rotte weed een cake gemaakt? vind je het gek..
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
yooooooooooowers!!
wij zijn nu bezig een space cake aan het maken! :openmouth:
we hebben juist de boter en wiet samen laten smelten...(16u35)
en nu stellen we het deeg samen :mrgreen: (17u00)
deeg in de vormen (17u10)
alles in de voorgewarmde oven (17u20)
alles uit de over (18u00)
laten afkoelen en dan eten (18u15)

het was dus niet te vreten, vraag maar aan "me~plant~is~me~moat"!!
we hebben geprobeerd met honing er op te smeren, was wel beter maar ng altijd niet te vreten!! what have we done wrong???? :openmouth: daarna heb ik jointju gerold en geblowd en dan was ik weer helemaal ok
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel wiet erin?
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#4
kaalkopje zei:
hoeveel wiet erin?
Klik om te vergroten...

5 gram voor een klein cakeje, 2 personen.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha, dat wordt leuk space zijn :grin: :stoned:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
veel plezier :grin:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freaky high zei:
kaalkopje zei:
hoeveel wiet erin?
Klik om te vergroten...

5 gram voor een klein cakeje, 2 personen.
Klik om te vergroten...
tnx, tis de eerste keer dat we space cake maken, Deetn haar ma is er bij, we hebben de toestemming :grin: :stoned:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#8
mensn, de cake stinkt!!!! tis een groengeelachtig boeltje en heel het huis stinkt.
het smaakt muf, maar met de nodige choco en honing wordt alles goed.
iemand tips?
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#9
DE CAKE IS NIET TE VRETEN!
echt, tis zo kiezig, webbn dr afkeer van.
zelf de zuivere weed ruikt nu anders!! tstinkt ier echt en tis voe ziek van te komen
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#10
BombSki zei:
tuurlijk bestaat rotte wiet.. ooit gehoord van toprot?
je kan het vaak wel zien, maar je kan het beter ruiken..
Klik om te vergroten...
naar wat ruikt het dan??
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#11
"freaky high" heeft een jointju gerold en heeft hem juist geblowd. de afkeer is nu minder geworden. bestaat rotte wiet en kan je dat zien?????
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#12
tuurlijk bestaat rotte wiet.. ooit gehoord van toprot?
je kan het vaak wel zien, maar je kan het beter ruiken..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
geuren zijn helaas niet zo exaxt uit te leggen :grin:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#14
ahnja ok :mrgreen:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: space cake à la "freaky high and me~plante~is~me~mo

Freaky high zei:
yooooooooooowers!!
wij zijn nu bezig een space cake aan het maken! :openmouth:
we hebben juist de boter en wiet samen laten smelten...(16u35)
en nu stellen we het deeg samen :mrgreen: (17u00)
deeg in de vormen (17u10)
alles in de voorgewarmde oven (17u20)
alles uit de over (18u00)
laten afkoelen en dan eten (18u15)

het was dus niet te vreten, vraag maar aan "me~plant~is~me~moat"!!
we hebben geprobeerd met honing er op te smeren, was wel beter maar ng altijd niet te vreten!! what have we done wrong???? :openmouth: daarna heb ik jointju gerold en geblowd en dan was ik weer helemaal ok
Klik om te vergroten...


yo... curry is de key... Met curry smaakt alles :mrgreen: honing....... :rolleyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja, alles is wel goed afgelopen, we haddn wa gesmoked en dan had ik ntt hongr, heb de cake dan in me geforceert (een degelijk stuk drvan). en na +-een uurtje voelde ik het wel. Het effect was niet zo sterk, maar twas toch de moeite. :wink:
waarschijnlijk ebbn we te weinig suiker gebruikt.

grtzzzzzz
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#17
Me~plantu~isme~moat zei:
ja, alles is wel goed afgelopen, we haddn wa gesmoked en dan had ik ntt hongr, heb de cake dan in me geforceert (een degelijk stuk drvan). en na +-een uurtje voelde ik het wel. Het effect was niet zo sterk, maar twas toch de moeite. :wink:
waarschijnlijk ebbn we te weinig suiker gebruikt.

grtzzzzzz
Klik om te vergroten...

denk ik ook Déé :wave:
twas echt een unieke ervaring met je (voor mij wat minder want ik kreeg die strondcake niet binnen heb tg wel 1 stukju gegeten maar meer kreeg ik niet binnen) volgende keer brengen wij jullie ons rapport over onze rolkunst met de 'tulp' die gaan we voor de eerste keer proberen te maken. dus people...duimen he!! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."