Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYeah!

Yeah!

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 3 stekjes!!! het zijn drie mooie powerplant stekjes. ik heb wel een paar vragen over voeding enzo:

1:
Ik heb de volgende voedingen:
Bcuzz Aarde voeding
Bcuzz wortel stimulator

Een vriend van mij had het over kalium en pk 13-14 zijn dit beide nodige voedingstoffen? Ik geef nu elke dag voeding omdat de mens van de growshop dat mij aanraadde de 1ste week.

2:
Ze staan nu binnen om aan te sterken omdat het nog stekjes zijn, voor een open raam. Ik heb voor daarna een hele grote ton(waterton eigenlijk).

Moetten de plantjes als ze naar buiten gaan boven de rand van de ton uitkomen?

3: Hebben jullie nog tips?

Danku
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geef de plantjes veel liefde en respect :wink:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd, als je er tegen praat dan groeien ze sneller :grin: ...
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#4
de ''p''staat voor fosfor,en de ''k''staat voor kalium,in 13 en 14 %,dit geef je 3 weken voor de oogst 3 a 4 dagen mee door je voeding,met als resultaat dat de fosfor en de kalium een boost aan je topvorming geeft.
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kunt beter batmix grond kopen,en de stekjes de eerste week geen voeding geven omdat t stekje nog teer is,daarna langzaam aan voeding geven.een zak batmix kost 8 euro,je zal zien hoe gezond je stekjes hierop zullen groeien,zit alles in ,perliet,guano,turf,etcetera.

dat je plantjes nog niet boven de rand van de ton zijn,liever wel,maar op zn hoogst 1 cm onder de rand.

voor de rest een paar keer toppen(alleen in de groei)zodat je planten meer vertakkingen krygen,en breder zullen worden,dus meer hoofdtoppen in de bloei.

voor de rest,niet teveel water geven(kan je voelen aan t pot gewicht),1 keer per week water zonder voeding geven om te spoelen,aandacht en liefde geven,dan komt t wel goed!!je planten zullen je belonen... :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."