Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmag ik de conclusie trekken

mag ik de conclusie trekken

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey iedereen. ja, ik ben hier weer met een vraag over mijn planten (wat vervelend hé :) )

ik heb in het totaal 4 planten. 2 kleintjes. en 2, al matig grote.

ik heb op het internet massas opgezocht hoe je kunt herkennen of je plant een mannejte of een vrouwtje is.
bv. dat een mannetje sneller geel word vanonder, minder vertakkingen, lichtere bladeren, enzovoort.

ik ben bijna zeker dat mijn ene plant een mannetje is en de andere een vrouwtje, maar de reden dat ik twijfel is omdat ik overal lees dat je het maar herkent als ze in bloei staan. En mijn planten staan dus nog niet in bloei.

de planten verschillen een week van elkaar en het zijn allebij superskunk. en de jongste heeft al meer vertakkingen. hier wat foto's om het duidelijk te maken.

De jongste plant (waarvan ik denk dat het een vrouwtje is):



De oudste plant (waarvan ik denk dat het een mannetje is):



dus de uiteindeljke vraag: mag ik de conclusie trekken dat de 2e plant een mannetje is en hem mag wegdoen?

heel veel bedanking voor jullie antwoorden.
greettzzzzzzzzzzzzz
XxXdeetnXxX
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou ze uit elkaar zetten, en wachten tot je het zeker weet.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
Ik zou ze uit elkaar zetten, en wachten tot je het zeker weet.
Klik om te vergroten...
Stuifmeel kan tot een kilometer in de omtrek andere planten bevruchten.... maar aan deze waardeloze foto`s hebben we NIETS. Hier is niets op te zien en ik denk dat ze in deze fase ook nog niet te herkennen zijn miss. als je betere foto`s levert dat er dan al tekenen van voorbloei te vinden zijn.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
slipperman zei:
BobG zei:
Ik zou ze uit elkaar zetten, en wachten tot je het zeker weet.
Klik om te vergroten...
Stuifmeel kan tot een kilometer in de omtrek andere planten bevruchten.... maar aan deze waardeloze foto`s hebben we NIETS. Hier is niets op te zien en ik denk dat ze in deze fase ook nog niet te herkennen zijn miss. als je betere foto`s levert dat er dan al tekenen van voorbloei te vinden zijn.
Klik om te vergroten...



misschien tips om de foto's nog beter te maken??
zo schieten zij ook niets op he..
kritiek is fijn, maar zorg dat iemand er wel wat aan heeft.. :rolleyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
slipperman zei:
BobG zei:
Ik zou ze uit elkaar zetten, en wachten tot je het zeker weet.
Klik om te vergroten...
Stuifmeel kan tot een kilometer in de omtrek andere planten bevruchten.... maar aan deze waardeloze foto`s hebben we NIETS. Hier is niets op te zien en ik denk dat ze in deze fase ook nog niet te herkennen zijn miss. als je betere foto`s levert dat er dan al tekenen van voorbloei te vinden zijn.
Klik om te vergroten...



misschien tips om de foto's nog beter te maken??
zo schieten zij ook niets op he..
kritiek is fijn, maar zorg dat iemand er wel wat aan heeft.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

merci minn :mrgreen: cool vanje
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Me~plantu~isme~moat zei:
minn zei:
slipperman zei:
BobG zei:
Ik zou ze uit elkaar zetten, en wachten tot je het zeker weet.
Klik om te vergroten...
Stuifmeel kan tot een kilometer in de omtrek andere planten bevruchten.... maar aan deze waardeloze foto`s hebben we NIETS. Hier is niets op te zien en ik denk dat ze in deze fase ook nog niet te herkennen zijn miss. als je betere foto`s levert dat er dan al tekenen van voorbloei te vinden zijn.
Klik om te vergroten...



misschien tips om de foto's nog beter te maken??
zo schieten zij ook niets op he..
kritiek is fijn, maar zorg dat iemand er wel wat aan heeft.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

merci minn :mrgreen: cool vanje
Klik om te vergroten...
:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."