Nu is de vraag aan jullie hebben jullie dit al gedaan en wat zijn jullie ervaringen ermee?
#2
ziet er wel cava uit, vroeger maakt ik altijd een ice-bong
1-2liter fles met met water vullen, in de diepvries, als het bevroren is ijs kapotslaan met hamer
gaatje maken (stylo erin)joint erin en zuigen maar
wel beetje friskes
CCCCAAAARRRRAAAAAAAAAAAAAAAA
#3
#4
wow..
#5
ligt het aan mij of heeft die fles een heeeeeele vreemde vorm?
#6
Nee, nee, is gewoon de foto hoor. Waarschijnlijk omdat ie is genomen met m'n gsm.
#7
Zolang alles goed afgesloten is en er geen gaten in zitten die er niet in horen zal hij goed werken .
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.