Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeyote, San Pedro kweek

Peyote, San Pedro kweek

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag zijn ze binnengekomen, allebei gekocht via Azarius.

San Pedro:



Is een stek, in de aarde gezet en wortelstimulator erbij geknald. Hij is 6 cm groot



Geworteld cactusje. Kreeg em in mini potje, meteen oververhuisd. Diameter 3 cm.

Reacties/Tips?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
zijn ze bedoeld om op te eten?
heb je niet meerdere cacti nodig om een voldoende hoeveelheid mescaline binnen te krijgen?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelic_Fairytale zei:
zijn ze bedoeld om op te eten?
heb je niet meerdere cacti nodig om een voldoende hoeveelheid mescaline binnen te krijgen?
Klik om te vergroten...

Nou, ik wil eerst even aankijken wat er gebeurt, en volgens mij duurt de peyote 25 jaar had ik gelezen om te volgroeien.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm 25 jaar is idd wel lang om te wachten :) ...
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh wat zien ze er leuk uit!
Ik wil binnenkort ook beginnen met het kweken vanuit zaad van de San Pedro, hoe schattig moet dat er wel niet uit zien :grin:

Ik denk dat ze bij Azarius niet buiten hebben gestaan dus is het het beste om ze niet direct in het zonlicht te zetten maar ze er langzaam aan te laten wennen. Ik heb geleerd dat zelfs cactussen kunnen verbranden :)

Weleens gekeken op meneer cactus?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sweet_Shadow zei:
Oh wat zien ze er leuk uit!
Ik wil binnenkort ook beginnen met het kweken vanuit zaad van de San Pedro, hoe schattig moet dat er wel niet uit zien :grin:

Ik denk dat ze bij Azarius niet buiten hebben gestaan dus is het het beste om ze niet direct in het zonlicht te zetten maar ze er langzaam aan te laten wennen. Ik heb geleerd dat zelfs cactussen kunnen verbranden :)

Weleens gekeken op meneer cactus?
Klik om te vergroten...

Meneer Cactus heb ik al mijn info vandaan.

Trouwens bedankt voor de tip over de zon. Ze zien er idd erg leuk uit. Vooral de san pedro is letterlijk schattig :grin:

@ Psychedelic_F: Correctie het schijnt maar 10-20 jaar te zijn
:P
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm inderdaad een erg leuk cactusje om voor het raam te zetten ofzo.. ziet er heel onschuldig uit :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."