#1
Hallo,
Ik heb een vraag, heb nou 4 white widdow planten in mijn achtertuin staan. Ze zijn nou 1,20 hoog. Nou is eindelijk het moment aangekomen dat ik voor het eerst wat zie, maar wat ik zie maakt me een beedje ongerust, ik zie bij alle planten dat er kleine bolletjes komen. in de stengels, zijn dat nou zaadjes of komen die bolletjes uit tot toppen.
ik hoor het graag dit is mijn eerste kweek en alles is voor mij nog nieuw daarom weet ik niet of het een mannetje of een vrouwtje is.
Ik hoop dat mensen ervaring hebben gehad met white widdow en mij kan vertelle hoe dat nou zit.
Adios
MidasJ
Ik heb een vraag, heb nou 4 white widdow planten in mijn achtertuin staan. Ze zijn nou 1,20 hoog. Nou is eindelijk het moment aangekomen dat ik voor het eerst wat zie, maar wat ik zie maakt me een beedje ongerust, ik zie bij alle planten dat er kleine bolletjes komen. in de stengels, zijn dat nou zaadjes of komen die bolletjes uit tot toppen.
ik hoor het graag dit is mijn eerste kweek en alles is voor mij nog nieuw daarom weet ik niet of het een mannetje of een vrouwtje is.
Ik hoop dat mensen ervaring hebben gehad met white widdow en mij kan vertelle hoe dat nou zit.
Adios
MidasJ