Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHOME-MADE TOOLS

HOME-MADE TOOLS

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echte waterpijp;

Wat moet je hebben of kopen;

* fruit tabak +-5euro
* pakje kooltjes +-2euro

- leeg flesje
- in het dopje 2 of 3 gaatjes booren of vijzen
- ietsje hoger in het midden ook een gaatje
- en de halve centimeter onder de draaispoortjes de heele top er af snijden
(zodat je het dopje ondersteboven in de top kan vast steken)

- paar darmpjes
- kauwgom of kneedgom is altijd handig voor luchtopeningen

- veel zilverpapier (rond het dopje /is tegen het smelten)

- het systeem zit zo ; het dopje zit van boven ondersteboven, je legt een paar eerste laagjes zilverpapier over het dopje en drukt het goed vast aan de zijkant , in het zilverpapier boven de darmpjes maak je kleine gaatjes.

dan leg je fruit tabak;
dan span je weer zilverpapier er boven (5laagjes of meer) en dan maak je terug gaatjes (Let op: hard prikken)
en dan van boven leg je een kooltje dat goed warm moet zijn.


http://x2k.bravehost.com/waterpijp.jpg

http://x2k.bravehost.com/waterpijp2.jpg


SUPER simpel =D eerste keer was het gesmolten toen ik terug kwam maar met veel zilverpapier kan je het gewoon laten staan.


k'zie jullie fotos en toestellen wel, groetjes!!
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had vandaag zin om chicha te smooren en hier is er maar 1 winkel die ze verkoopt en aan 95euro zo'n grote egyptishe dan,

dus ja hij staat hier nog te smoore
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#4
toooz zei:
Echte waterpijp;

Wat moet je hebben of kopen;

* fruit tabak +-5euro
* pakje kooltjes +-2euro

- leeg flesje
- in het dopje 2 of 3 gaatjes booren of vijzen
- ietsje hoger in het midden ook een gaatje
- en de halve centimeter onder de draaispoortjes de heele top er af snijden
(zodat je het dopje ondersteboven in de top kan vast steken)

- paar darmpjes
- kauwgom of kneedgom is altijd handig voor luchtopeningen

- veel zilverpapier (rond het dopje /is tegen het smelten)

- het systeem zit zo ; het dopje zit van boven ondersteboven, je legt een paar eerste laagjes zilverpapier over het dopje en drukt het goed vast aan de zijkant , in het zilverpapier boven de darmpjes maak je kleine gaatjes.

dan leg je fruit tabak;
dan span je weer zilverpapier er boven (5laagjes of meer) en dan maak je terug gaatjes (Let op: hard prikken)
en dan van boven leg je een kooltje dat goed warm moet zijn.












SUPER simpel =D eerste keer was het gesmolten toen ik terug kwam maar met veel zilverpapier kan je het gewoon laten staan.


k'zie jullie fotos en toestellen wel, groetjes!!
Klik om te vergroten...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had de mijne gekocht aan 10 euro en 1 van 15 euro.

Wel in marokko en turkije. :P
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op Rastakado staat een goedkope en goede waterpijp voor 30 euro. Heb hem afgelopen mei voor m'n vriend's verjaardag gekocht en hij werkt goed en ziet er ook redelijk mooi uit. Misschien een beter idee. :grin:
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#7
toooz zei:
Had vandaag zin om chicha te smooren en hier is er maar 1 winkel die ze verkoopt en aan 95euro zo'n grote egyptishe dan,

dus ja hij staat hier nog te smoore
Klik om te vergroten...
95€ amaai dat is ook een beetje overdreven eh seg!! iere in de buurt zijn er te vinden aan 25€ en dan spreek ik al van de 60cm hoge en 3 darmen aan!!!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gebruik ipv de tag de [img] tag, dan kun je je pl...meer tegenwoordig, en is het geld best waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."