#1


toooz zei:Echte waterpijp;
Wat moet je hebben of kopen;
* fruit tabak +-5euro
* pakje kooltjes +-2euro
- leeg flesje
- in het dopje 2 of 3 gaatjes booren of vijzen
- ietsje hoger in het midden ook een gaatje
- en de halve centimeter onder de draaispoortjes de heele top er af snijden
(zodat je het dopje ondersteboven in de top kan vast steken)
- paar darmpjes
- kauwgom of kneedgom is altijd handig voor luchtopeningen
- veel zilverpapier (rond het dopje /is tegen het smelten)
- het systeem zit zo ; het dopje zit van boven ondersteboven, je legt een paar eerste laagjes zilverpapier over het dopje en drukt het goed vast aan de zijkant , in het zilverpapier boven de darmpjes maak je kleine gaatjes.
dan leg je fruit tabak;
dan span je weer zilverpapier er boven (5laagjes of meer) en dan maak je terug gaatjes (Let op: hard prikken)
en dan van boven leg je een kooltje dat goed warm moet zijn.
![]()
![]()
![]()
SUPER simpel =D eerste keer was het gesmolten toen ik terug kwam maar met veel zilverpapier kan je het gewoon laten staan.
k'zie jullie fotos en toestellen wel, groetjes!!
95€ amaai dat is ook een beetje overdreven eh seg!! iere in de buurt zijn er te vinden aan 25€ en dan spreek ik al van de 60cm hoge en 3 darmen aan!!!toooz zei:Had vandaag zin om chicha te smooren en hier is er maar 1 winkel die ze verkoopt en aan 95euro zo'n grote egyptishe dan,
dus ja hij staat hier nog te smoore
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."